Roar Stensrud Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Det later til at det var en del som var til stede på SKALA, men ikke var på årsmøtet. Der ble det nemlig vedtatt at temaklassen for neste års SKALA skal være: "Film og TV-serier" Igjen: dette er et årsmøtevedtak. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Nå hadde ikke jeg tid til årsmøtet, så jeg vet ikke om det var en del av temasaken. Men skal vi da også med en gang, før noen hiver seg rundt og begynner byggingen presisere at denne klassen da inngår som en del av standard klasseinndeling? Og at det således ikke kan stilles parallelt i denne klassen og andre klasser. Der Schiedsrichter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Syvertsen Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Tema er egen klasse ja. Dømme- og logistikkmessig fungerte vel dette, såvidt jeg kunne se, utmerket. / Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 20, 2012 Author Share Posted March 20, 2012 Jepp. Tema er egen klasse. Stiller modellen i Tema, kan den ikke stille i noen annen klasse. Modeller i SIG'er, kan også stilles i standardklassene, men SIG'er premieres jo ikke under den vanlige konkurransen. Eventuelle Premier i SIG'er må ordnes av deltakerne selv. Det var dette som var kilden til forvirringen i forkant av årets Temaklasse også. Noen, meg selv inkludert, blandet sammen SIG og Tema med referanse til fjorårets "SIG Perkele". R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts