Einar Sandvik Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Flyet mitt lander lørdag morgen på Gardermoen kl. 10.15. Er det noen andre som lander noenlunde samtidig og kan dele på en drosje fra flyplassen til Letohallen, eller er det noen som kjører forbi på den tida på veg til Skala og kan svippe innom Gardermoen og ta meg med? Det samme spørsmålet gjelder retur etter Skala søndag ettermiddag. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 Jeg passerer nok på den tida der lørdag, så det er jo en mulighet Søndag er jeg ikke helt sikker på om jeg skal, eller hvor lenge jeg blir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 14, 2012 Author Share Posted March 14, 2012 Jeg passerer nok på den tida der lørdag, så det er jo en mulighet Søndag er jeg ikke helt sikker på om jeg skal, eller hvor lenge jeg blir. Flott! Jeg sender deg en PM! Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted March 14, 2012 Share Posted March 14, 2012 Usikker på om du fikk svaret Einar, men nr mitt er 98863762 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 14, 2012 Author Share Posted March 14, 2012 Jo da, PM-systemet funker. Jeg fikk svaret. Du har fått PM igjen. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts