Gå til innhold
  • Bli medlem

Navnskilt på SKALA


Roar Stensrud

Anbefalte innlegg

Siden vi begynte å avholde SKALA i Letohallen har vi operert med å dele ut navnskilt til alle IPMS medlemmer, konkurransedeltakere, forhandlere o.l.

 

Jeg har en del skilt liggende fra i fjor som ble samlet inn. Og en del av dere har tatt med skiltet deres hjem.

 

I år kommer vi ikke til å sette av ressurser til løpende produksjon av navnskilt, så opplegget blir som følger:

 

Jeg lager på forhånd navnskilt til de som har oppgaver. Administrasjon, bordsjefer, forhandlere osv. For øvrig deler jeg ut de skiltene jeg fikk samlet inn fra i fjor til de av eierne som kommer tilbake i år. Resten må prøve å finne igjen sklitet sitt hjemme.

 

Ut over dette vil de som ønsker navnskilt få utdelt blank lapp og holder (plastdings med sikkerhetsnål), slik at de kan skrive på navn selv. Da sparer vi 1-2 personer som sitter med eneste oppgave å lage på PC og skrive ut skilt.

 

Jeg vil også anmode om at skiltene leveres inn igjen på søndagen slik at de kan brukes på nytt neste år.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.