Jens Roger Kristoffersen Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Vi rekker såvidt et møte før SKALA Tid, sted, agenda etter gammel vane. For de som ikke har vanen; 2. etg i lokalene til Kjeller flyhistoriske forening fra 18:30 tida og utover. Velkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 13, 2012 Author Share Posted March 13, 2012 Da var møttet opphevet og jeg håper alle har kommet seg trygt hjem eller dit de skal Middels frammøte med 16-17 stykker. Noen sett skiftet potensiel bygger, eller eier som det heter. Og det var 5 modeller i minikonken, hvor det kommer en oppdatering straks. Siden det allerede så tidlig i året ser ut til at jeg grunnet antall modeller har tatt en klar ledelse i minikonksammendraget tenkte jeg vi i år kunne dele opp premien for årets modellbygger med en runner-up eller 2. Slik at det fortsatt vil være et konkurranse element og motivasjon til å fortsette å ta med modeller. Neste møte blir rett etter påske; tirsdag 10. april. Men før det så er det SKALA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts