Gaute Halsaunet Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Da nærmer tiden seg møte igjen, som vanlig er alle velkommen. Ta med hva du har kjøpt/bygd siden sist og godt humør. Pølse og brus og kaffe vil bli tilgjengelig for den som har lyst på det Jeg regner med det blir en del snakk om Skala, hvem skal dit og hvem drar sammen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Hepp-hepp! Da nærmer Skala seg med stormskritt, og det samme gjør min neste arbeidsperiode, så denne gangen kommer jeg meg ikke til årets happening :'( Men jeg har en ferdigbygget fargerik liten Italiener som har veldig lyst til å dra nedover, så jeg lurte på om det er noen som har mulighet til å ta den med for meg og sørge for at den blir stilt ut på Pasta-bordet? Jeg kommer til å ha den med på møtet i morgen, og så skal vi se om jeg ikke klarer å få lagt ut noen bilder og avsluttet byggetråden i løpet av uken. Espen A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Jeg kommer på møtet i kveld og tar med meg det jeg har tenkt å ta med til Skala i år. Sia jeg drar med fly nedover, lurer jeg på om noen som kjører kan ta med eska med modeller til Skala, slik at jeg slipper å utsette dem for flytransport. Einar s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 12, 2012 Author Share Posted March 12, 2012 Det kan vel sikkert alltids ordne seg med transport. John Arild har jo kjøpt seg HiAce som vil skal kjøre nedover og foreløpig ser vi ut til å bare bli tre stykk. Noen modeller kan vel da alltids få plass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Hmmm...Hiace med deg og Jon Arild ombord..da kan det vel bli trangt om plassen på returen, har jo 2011 friskt i minnet. Innkjøpte byggesett i bagasjerom, hattehylle, oppi fanget, under setene og i hanskerom. O Og i år har Lars i tillegg annonsert supersalg :'( Nåvel, tar nå med 104'ern på møtet, så får vi se... Espen A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 12, 2012 Author Share Posted March 12, 2012 Med mitt budsjett så burde det bli plass på veien hjem også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts