Gå til innhold
  • Bli medlem

Juniorklasse skala


Alexander Borgersen

Anbefalte innlegg

Da skal du være velkommen Alexander  :)

 

Jeg ser på profilen din at du er registrert med alder 15 år.

Du kan da stille i klasse 8, som betegnes "Ungdom" og er fra og med fyllte 13 til 18 år.

Jeg sier "kan" for du står også fritt til å stille i de respektive seniorklassene hvis du ønsker det.

 

Junior (opp til 13 år) og Ungdom (13 til 18 år) er opprettet for at det skal være mulig for yngre deltagere uten like stor erfaring og sansynligvis ikke like stort hobby budsjett som mange av oss litt eldre å kunne få litt motivasjon i konkurranse med sine jevnbyrdige og ha mulighet for premiering.

Disse 2 klassene blir bedømt av et sammensatt og kompetent dommerteam som dømmer etter de samme regler som i alle andre klasser.

 

Da det normalt ikke er så mange deltagere i disse klassene er det ikke laget noe skille på type modell, hverken forbilde (fly, militært, sivilt etc.) eller skille mellom skalaer.

 

Håper dette gjorde det litt klarere, og om det er noe du lurer på så finnes det folk som kan veilede på stedet.

Dersom du ønsker det tror jeg det også vil være mulig å snakke med noen av dommerne for å få direkte tilbakemelding på din modell og noen tips som kan være nyttig for å utvikle ferdighetene videre.

 

Hilsen

Jens Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.