Daniel kristiansen Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 hei er en færsking her inne og lurer på hvordan får jeg legge ut annonse på markedsplassen? mvh daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Først må du bli Ipms medlem :-) Roy Moderator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel kristiansen Posted February 4, 2012 Author Share Posted February 4, 2012 ok hvordan blir jeg det da?mvh daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Erik Johansen Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Du sender en PM til meg med navn og adresse! MVH Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel kristiansen Posted February 4, 2012 Author Share Posted February 4, 2012 hei igjen da har du fått en pm fra meg.mvh daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Du sender en PM til meg med navn og adresse! MVH Janse Og betaler giroen som kommer i posten Greit å vite... Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts