Gaute Halsaunet Posted January 3, 2012 Share Posted January 3, 2012 Da er det tid for årets første møte, på Mandag fra klokken 18.00 og utover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Kommer jeg, men først i 20-tiden. Er personalmøte på jobben, og vi skal på kurs i Statens Hus nede i byen..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Angell Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 tenker å ta turen innom på mandag, hvor på ranheim er det dere holder til? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Amcar-bygget på Rangeim (Prestmoveien 1) http://8180.no/kart/prestmoveien_1,_7056_ranheim.html Vel møtt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddvar Olsen Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Det kunne vært intressant å kommet på møte deres, hvis det er åpent for utenbys fra Men må se timeplanen for kurset eg skal på før man eventuellt kan si noe mere sikkert om man har mulighet til å joine Hvis det er mulig så er jeg intressert, blir å bo på Britannia hotell, treffes på mob nr 91586635, behøver selvfølgelig skyss Mvh Oddvar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 Alle er selvsagt velkomne. Du får si ifra hvis du trenger skyss Oddvar. Jeg selv kommer til å dra slik at jeg kommer dit litt før 6 iallefall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddvar Olsen Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Takker Gaute, eg har nr ditt, sender melding eller ringer deg utpå dagen når eg vet hvordan timeplanen min blir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddvar Olsen Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Vil bare takke for en trivelig kveld hos dere, kjekt med nye bekjentskaper innenfor vår snevre plastverden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted January 11, 2012 Author Share Posted January 11, 2012 Ja det var trivelig å ha deg på besøk også. Du er hjertelig velkommen en annen gang også om det skulle passe slik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts