Håvard Kongsrud Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 Hei. Vi i Oslo Miniatyrspillklubb ønsker å skape mer oppmerksomhet rundt male- og snekrebiten av hobbyen vår. Hvilken bedre måte å styrke feltet på enn å knyte bånd til IPMS-folket? Vi inviterer derfor til malekonkurranse med fokus på miniatyrspillfigurer (skubbedukker) fredag 16.12. Nærmere program finnes på Norsk Warhammerforum, blant venner kjent som 2d6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 For medlemmer i OMSK er det sikkert innlysende hvor dere møtes, men jeg har ikke sett noen adresse for arrangementet. Er Grønlandsleiret 41 adressen til klubben eller/og der dette foregår? Kunne tenkt meg å ta en tur og om ikke annet se litt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 Flott at dere postet dette innlegget her. Håper noen fra oss tar turen. Vi har jo stadig noen flotte miniatyrspillfigurer på våre egne konkurranser også. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Kongsrud Posted December 10, 2011 Author Share Posted December 10, 2011 Ja, adressen for arrangementet er Grønlandsleiret 41. Vi har lokaler i 1. etg i menighetshuset på Grønland. Buss 37 til Politihuset 30 sek gange Buss 70 til Munkegata 2 min gange T-bane til Grønland 5 min gange Trikk 19 til Munkegata 2 min gange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Kongsrud Posted December 17, 2011 Author Share Posted December 17, 2011 Da er vi ferdig. Denne karen ble vinneren: Øvrige resultater med flere bilder finnes her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts