Edward H. Valholm Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Så var det på tide igjen .. Ny møtekveld for de som har lyst/tid/mulighet til å dukke opp. Alle er hjertelig velkommen! Tid: Torsdag 17. November. - Kl. 18.00 - til vi går lei, eller ca. 21:30 eller lignende... Sted: Brochmannsgate 10C, 0470 Oslo, (Bomberommet) Oppgang C - Hvis døren er stengt ring meg på mobil (40004559) og jeg vil åpne opp) God plass, men husk å ta med eget arbeidslys (lyset i taket kan være litt dunkelt) og en skjøteledning pluss skjæreunderlag hvis nødvendig. Drikke og en evnt. matbit er også lurt. Kjøleskap er dog tilgjengelig. Parkering kan være litt "tricky", men det burde være en plass i nærområdet rundt gaten.. Legg gjerne igjen en melding her om du kommer! hilsen Edward Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Brevik Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Jeg regner med å stille Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Tony Salomonsen Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Kanskje... Hobbyen har liget litt på hylla en stund nå. Kanskje litt sosialt samkvem kan få sparka det litt i gang igjen. Må sjekke med sjefen i huset at hun ikke har gjort noen planer den dagen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted November 10, 2011 Author Share Posted November 10, 2011 Du får si at du trenger tiden hvis du skal klare å holde fornuften ved like Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Brevik Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Jeg kommer imorgen, men kan ikke love at jeg er der kl 18. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts