Jens Håkon Brandal Posted April 3, 2011 Posted April 3, 2011 Er det noen som sitter og lurer paa naar det kommer byggetraad paa en slik? Det gjoer jeg ogsaa, men naar den kommer saa kommer den her. I mellomtiden kan dere jo vedde paa naar det skjer Jens Quote
Guest Posted April 3, 2011 Posted April 3, 2011 Er det noen som sitter og lurer paa naar det kommer byggetraad paa en slik? Det gjoer jeg ogsaa, men naar den kommer saa kommer den her. I mellomtiden kan dere jo vedde paa naar det skjer Jens >Luringen.... Roy Quote
Stein Meum Posted April 3, 2011 Posted April 3, 2011 Jeg lurer ikke. Som sitter med en 64-65 Mustang. Mitt eneste bilbyggesett. Jeg lurer på når jeg skal ta meg sammen og gjøre noe med det derre. Stein Quote
Morten Syvertsen Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Er det noen som sitter og lurer paa naar det kommer byggetraad paa en slik? Ikke meg væffal...... / Morten Quote
Jens Håkon Brandal Posted April 5, 2011 Author Posted April 5, 2011 Gjett hvem som har hatt nattevakt og lite har skjedd:) Jens Quote
Morten Syvertsen Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Gjett hvem som har hatt nattevakt og lite har skjedd:) Ikke meg væffal..... / Morten Quote
Recommended Posts