Gå til innhold
  • Bli medlem

West Coast Custom MTV Mobile Boom Box


Anbefalte innlegg

Dette prosjektet er gammelt... skikkelig gammelt.

Og derfor har det endret seg opptil flere ganger underveis.

 

Det begynte med et sett av en '95 Ford Ranger XLT som fulgte med noen andre sett jeg kjøpte.

Hadde ikke anelse om hva jeg skulle bygge ut av den, så den lå vel i hylla et par år.

Etter litt grubling fant jeg ut at det ville være kult å lage tipp på planet.

Da jeg hadde begynt med det fikk jeg for meg at det også ville være ganske enkelt å lage henger av det.

Så ideen var bil med matchende henger... men da trengte jeg jo et sett til... og det ble kjøpt.  :doh:

Og etter det kjøpet ble den liggende et par år til.

I et ryddesjau fikk jeg i det minste begynt.

Kuttet, kappet og begynt å finne form og fasong.

Men i ryddinga var det mye annet å prioritere, så den gikk tilbake i hylla noen år til.

Da jeg kom over noen MTV merker fant jeg ut at jeg skulle lage musikk-buss av den.

Bygde interiøret... setekanter med flocking og midtre del med MTV logo.

Så stoppet det liksom litt igjen... i et par år.

Fant den igjen etter nok en rydding, og fikk det for meg at en gammel MP3 spiller kanskje kunne brukes til å lage ordentlig lyd.

Begynte med det, men mistet gnisten... og nå tror jeg ikke den lå mer enn ett år før noen foreslo pick'up som gruppebygg.

Og da bestemte jeg meg for å få den ferdig til det... optimistisk etter å ha hatt den mer enn 10 år på hylla.

Så er det blitt utsatt og utsatt... helt til denne uka hvor jeg innså at det ikke var mye tid igjen.

Og hvis den ikke ble ferdig nå, så kom jeg til å pælme hele skiten!

 

Ferdig ble'n... fort og gæli'  :P

Om resultatet kunne vært bedre, så kjennes det utrolig godt ut å vite at den er gjort.

Så er det årets første ferdige modell også  :D

 

Skjærte til litt maskering og lakket litt "splash" mønster, kan jo tenkes den skal på et beach party.

 

Brukte øretelefonene som høytalere under nettingen.

Ble litt knot og jeg måtte bruke to sett, for ved første forsøk så virket bare den ene.

Byttet den ut, og den virket fint... helt til jeg limte den fast  >:(

Fant ut at det ikke er lurt å bruke CA på sånne ting, for av en eller annen grunn døde de av bare dampen  :(

Litt trangt i henger'n der spiller'n befinner seg, men det gikk det også.

 

Har lasta inn 80's superhits på spiller'n, så da er det bare å sette den på repeat og håpe batteriet holder.

 

Bildene er ikke helt topp... måtte grave fram et reservekamera...

 

MTV-1.jpg

 

MTV-2.jpg

 

MTV-3.jpg

 

MTV-4.jpg

 

MTV-5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.