Jens Roger Kristoffersen Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 For de som lurer så ser det ut til å bli et sivilt Italia bord i år også. Har ikke all "lay out" klar, men skal vel få til noe. For ikke å kjøre en rein reprise så tenkte jeg å gjøre det litt mer informativt i år, med litt dokumentasjon og dill dall rundt på bordet. Det blir EN premie i år. Maken til den røde vasen med hest på som jeg hadde i fjor (men denne står det selvfølgelig SKALA 2011 på ) Tenkte å sette litt andre kriterier i år. Det blir en inspirasjonspris, fortrinnsvis til en italiensk modell, enten i konkurransen eller som noen tar med til bordet. Inspirasjon i den forstand at den vil gå til den modellen som inspirerer meg og gir meg lyst til å bygge, og forhåpentligvis vil en liten oppmerksomhet være til inspirasjon for byggeren også Jens Roger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts