Gå til innhold
  • Bli medlem

TMJK arrangerer messe 9 og 10 april‏


Anbefalte innlegg

Har fått en epost fra Håvard Houen i Trondheim Modelljernbaneklubb angående deres messe:

 

Hei!

Trondheim Modelljenbaneklubb arrangerer skalamodellmesse på Nidarvoll 

skole 9 og 10 april.

Vi håpe at Trondheim Plastmodellklubb kan tenke seg å delta også denne 

gangen, vi synes dere har vært et trivelig innslag ved tidligere messer.

 

Beklager at denne mailen kommer lovelig seint, men det ble sendt en 

invitasjon for flere måneder siden, men jeg tror det var til en gammel 

adresse som ikke lenger er i bruk.

 

Ta kontakt for en prat om detaljene rundt opplegget. Vi planlegger en 

messe som i det store og hele følger konseptet fra tidligere år.

 

Jeg regner med at vil delta på dette og svarer derved positivt på mailen. Regner med at vi får flere detaljer senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har fått denne plakaten i mail fra arrangøren av messa som er nå til helga. Har fått beskjed om å spre denne så mye som mulig så det er bare å laste den ned og printe den ut for opphening på butikken eller skolen eller andre steder som er mulige :)

MJmesse-1.jpg

Fikk en større versjon en dette på PDF så hvis det er noen som har lyst på en kopi av den så send meg en PM med mail adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med han som er ansvarlig, Håvard Houen, og han kunne fortelle meg at de begynner å rigge fra ca 16 imorgen ettermiddag og utover til ca 23. Jeg har selv ingen mulighet til å være med å rigge i morgen men håper at de som har mulighet til å rigge til standen vår kan ta seg en tur. I følge Kjell Terje så får vi muligens bruke samme glasskassen som tidligere (til tross for at han ikke har spurt Frode enda..) så jeg håper at noen er behjelpelig med å få denne nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.