Einar Sandvik Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 I det offisielle albumet på heimesida til IPMS Norge finner en bilder fra LU i en årrekke fram til LU 2009, men det ser ut til å mangle bilder fra Skala 2010. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Det stemmer nok. Jeg mottok ikke noe bilder på oppfordring om å sende inn. Mener å huske det var en som responderte, men krevde garanti for at bildene aldri ble brukt andre steder. En sånn garanti er selvsagt umulig å gi. Vi snakker jo internet. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Har en del bilder jeg,som kan brukes fritt bare det kommer fram at det er mine bilder. Vet ikke om din mailserver klarer så tunge filer,litt kjipt å sitte å sende 2-3 bilder av gangen. Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted November 20, 2010 Author Share Posted November 20, 2010 Sjøl tok jeg få bilder, og særlig gode er de heller ikke, men i mangel av noe bedre, stiller jeg dem gjerne til disposisjon. Henrik: Du har PM. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Tror min mailserver klarer 100 MB pr. mail. henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Brevik Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Hva er mailadressen din? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Hva er mailadressen din? You got mail.... Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Jeg har sendt noen bilder Henrik,av klassevinnerne. Det kommer fler,men jeg får ikke avgårde mer enn 2-3 bilder av gangen. Mistenker at mitt mobile internett er synderen :'( Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Hvorfor gjøre det vanskelig? Lage rar fil, uploade og sende link. Done. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 Burde ikke denne tråden vært en helt annen plass, f.eks i 2010-forumet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts