Jonny Ree Posted October 20, 2010 Posted October 20, 2010 Hei. Jeg ville bare minne på at denne helga er det en Modellmesse med kjøp og salg, utstilling og "alt som hører til" i Borrehallen like ved Horten. De åpner dørene klokken 1100 og arrangøren er Modellbilensvenner i Horten. Quote
Thor A. Granheim Posted October 20, 2010 Posted October 20, 2010 er det både lørdag og søndag ? Quote
Terje Rønningbakken Posted October 20, 2010 Posted October 20, 2010 fant utstillinga meget dårlig tilrettelagt ifjor, med ett bord langt vekk fra annet og med dårlig belysning er dette forandret i år? Quote
Jonny Ree Posted October 21, 2010 Author Posted October 21, 2010 Ja det er både lørdag og søndag. Når det gjelder plassering så aner jeg ingenting, det er første gangen jeg er der i år. Quote
Ronny Øygard Posted October 21, 2010 Posted October 21, 2010 fant utstillinga meget dårlig tilrettelagt ifjor, med ett bord langt vekk fra annet og med dårlig belysning er dette forandret i år? når ble du kravstor da Terje ?? Quote
Nils Olav Moe Posted October 21, 2010 Posted October 21, 2010 Er det noe mer info om denne messen noe sted? Quote
Jonny Ree Posted October 21, 2010 Author Posted October 21, 2010 Nei ikke det jeg vet, det ble delt ut endel flyere på messa i Horten, men de har jo en hjemmeside, http://www.mbvenner.no men det eneste av info der er fra ifjor. Quote
Roger Johannessen Posted October 21, 2010 Posted October 21, 2010 Desverre så er det jobbehelg for meg, så jeg kan nok ikke bygge og "fronte hobbyen" vår men tar meg nok en tur likevel utpå ettermiddagen lørdag eller søndag Quote
Terje Rønningbakken Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 kommer kanskje en tur te søndan Quote
Oddvar Olsen Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Var innom dær i dag, skulle hatt bedre tid men utålmodige barn og bedre halv del gjorde at besøket ble kortere enn jeg skulle ønske. men noe fikk jeg kjøpt da Det var en herre som solgte endel bygde sett, jeg kjøpte en chevy 39 av han, han hadde 3 sett til som jeg skulle ha kjøpt, men plassmangel gjorde sitt til at jeg måtte begrense meg ellers så er det blitt besøk av hobbysport på sandvika storsenter og smallsize på strømmen under mitt besøk synnafør. Bilder kommer etterhvert Quote
Recommended Posts