Gaute Halsaunet Posted November 4, 2009 Posted November 4, 2009 Joda folkens, nok et møte er like rundt hjørnet. Er det noen som har bygd noe siden sist gang da? Hvis en lurer på hvor dett er så er det altså Amcar sitt bygg på Ranheim. Ta kontakt hvis du lurer på GPS koordinater (dette for oss som bruker GPS av gammeltypen altså) Quote
Einar Sandvik Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 Jeg rekner med at jeg tar en tur med en nybygd spitfire eller to. Einar S Quote
Rune Haugen Posted November 7, 2009 Posted November 7, 2009 Jeg tar med meg kongetigern og kommer R Quote
Einar Sandvik Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Jeg er ikke helt i form i dag, og trur jeg holder meg heime og avstår fra sjansen til å smitte resten av modellbyggermiljøet i Trøndelag. Satser på julemøtet i stedet. Einar S Quote
Rune Haugen Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Jeg er ikke helt i form i dag, og trur jeg holder meg heime og avstår fra sjansen til å smitte resten av modellbyggermiljøet i Trøndelag. Satser på julemøtet i stedet. Einar S Synd det, Einar. God bedring Vi sees på desembermøtet da Quote
Gaute Halsaunet Posted November 10, 2009 Author Posted November 10, 2009 Ja du får ha god bedring Einar, det var ikke bare deg som ikke dukket opp. Et par karer fra Telford turen var visst ikke i form heller Quote
Einar Sandvik Posted November 10, 2009 Posted November 10, 2009 Takk! Ja, det går så ymse med virus for tida. Einar S Quote
Recommended Posts