Gå til innhold
  • Bli medlem

Scale Model World 2007


Anbefalte innlegg

Vel, årsmøtet bestemte at IPMS Norge skal være offisielt representert på Scale Modelworld med egen stand.

For min egen del, må jeg si at jeg er meget glad for dette vedtaket.

 

Scale Modelworld er mye mer enn bare en konkurranse.

IPMS UK er vårt opphav, og (først) Skandinavia, og (så) Norge er et av de aller eldste barna til moderforeningen.

Når IPMS UK inviterer oss til SMW, er det som når man blir invitert til en stor familiesammenkomst,

"it's one big happy family", en familie som snart er 45 år gammel.

 

Vi er en del av den historien, vi er med på å forvalte den arven, vi hører hjemme der.

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar over hvis jeg får med meg noen andre på en aldri så liten biltur!  :)

 

...så mye styr som det var i fjor med modeller og lignende på fly, orker jeg ikke igjen!

Pluss at det blir fryktelig lite modeller på standen vår hvis alle skal basere seg på fly!

 

Men detta har jeg planer om å starte en tråd om i SMW-tråden om ikke så altfor lenge!

 

-Sverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar over hvis jeg får med meg noen andre på en aldri så liten biltur! 

 

Så du har kommet deg etter bilturen gjennom halve Europa?  ;)

 

Første oppgave blir vel så å finne ut hvilke båter som går hvor og når. Det var det som satte en stopper for fjorårets seilas, for det første måtte vi kjøre helt til Stavanger for å komme på båten, og for det andre så passet tidspunktene svært dårlig. Men kanskje det er andre tilbud i år?

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ressursgruppa bør melde sin interesse ASAP. Det er mye arbeid dere skal presentere for styre.

Jeg forventer at dere bidrar med ideer til hvordan vi i styret skal skjøte dette.

Send meg PM. Okei

 

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Og takk for sist til alle nye og gamle fjes på LU !!

 

Etter å ha sjekket DFDS sine rutetider, ser det ut til å bli følgende i November.

 

Stavanger-Newcastle Torsdag 8.11 kl 01:00 (tidlig fredag) med ankomst Fredag 9.11 kl 20:00

 

Newcastle-Stavanger Tirsdag 13.11 kl 18:30 med ankomst Onsdag 14.11 kl 15:00

 

Happy modelling,

Ruben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.