Gaute Halsaunet Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Det begynner å nærme seg tid for julemøte igjen folkens. Som vanlig blir det innkjøp av pizza (eller hva annet som finnes på menyen) så ta med penger til dette. Har en plan på at vi skal få til å se på bilder fra turer vi har vært på i året som har gått så ta gjerne med kamera/USB stick til dette. Trenger også noen med en laptop eller annet portabelt EDB utstyr slik at vi kan koble oss på fremviseren da jeg selv ikke har tilgang til slikt. Hadde også vært flott om vi alle tar med oss årets produksjon slik at vi kan se hva vi har bygget i året som har gått Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Jeg får dessverre ikke anledning til å komme på julemøtet, for skal være eksaminator på muntligeksamen for privatister den kvelden. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 Skal prøve å få putta det jeg har av bilder på en minnepinne jeg. Nå har vel vi vært på stort sett de samme utfluktene i år, men det kan jo slumpe til at du har fotografert i litt forskjellig vinkel.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts