Tommy Myrland Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Denne gangen har jeg tatt en spansk en, og sakset ut e-post sendt ut fra Generalissimo'n. Det er åpent for alle, stedet er de nye lokalene våre på Statens vegvesens "Vekta" i Tromsdalen, rett i nærheten av Biltrend. Det er bare å komme fredag kl 1900, så går det slag i slag resten av helga. Så møt opp folkens! Hei alle plastmodellbyggere. Her følger en invitasjon til byggetreffhelg og årsmøte. Når vi i styret satt opp terminlisten på styremøtet, bestemte vi at medlemsmøtet siste Torsdagen i februar ble forskjøvet til helgen etter, slik at vi har heller en byggehelg den 1-2-3 mars. Greit om dere sender en e-post om dere kommer på byggetreffet så vi har en viss oversikt over hvor mange som kommer. Når likevel så mange er samlet avholder vi årsmøte på lørdagen kl.17.00. Etter årsmøtet blir det felles middag. På årsmøte blir det poster som: - innkallingen - årsberetning - valg - og gjennomgang av regnskap for 2012 Har dere flere saker som vil tas opp, ber jeg om at dette innmeldes til meg snarest, og senest innen en uke! Vel møtt til vårens vakreste modellbyggerhendelse Mvh Arild (El Presidento) Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts