Gaute Halsaunet Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Vi må ikke glemme at vi har møte på Mandag heller, som alltid fra 18.00 og utover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Jeg har tenkt å komme. Det er jo noen modeller som ikke er kommet heim fra Skala ennå. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Jeg får desverre ikke kommet..., men neste gang: ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Jeg får desverre ikke kommet..., men neste gang: ) Er det du eller Bernt som har eska med modeller og bæreposen med baser? Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Jeg får desverre ikke kommet..., men neste gang: ) Er det du eller Bernt som har eska med modeller og bæreposen med baser? Einar S Det er Bernt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 OK. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts