Gå til innhold
  • Bli medlem

Aprilmøte i Trondheim


Einar Sandvik

Anbefalte innlegg

Blir nok ikke noe andre påskedag nei. Har prøvd å få tak i noen som har med utleie av lokalet i hele denne uka for å få bekrefta at det er greit at vi utsetter møtet til mandagen etterpå, men har ikke fått kontakt med noen av dem ennå!

(Er vel kanskje mye å forvente at folk som driver med gamle amerikanske biler er komfortable med mail, kanskje jeg burde sendt dem en teleks.....? :D)

Har et par kontakter jeg ikke har prøvd ennå, noen som kjenner noen som kjenner noen som......

Men vi tar utgangspunkt i mandag 16, og satser på denne. Nærmere beskjed når jeg evt finner ut noe kommer her....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var Sverre plukket opp og avlevert igjen. Einar fikk kompressoren sin, og hadde samtidig med Fokker CVD/CVE prosjektene sine og viste frem for oss. Imponerende prosjekt, med veldig grundig research! :praise:

Vi fikk også hilse på Rune Haugen, som nylig er overført fra "Haugenstuamiljøet"... :D

Vi får håpe du trives like godt her hos oss.

Ellers var det stort sett "Business as usual". Vi kikka på medbragte prosjekter, spiste pølser, drakk kaffe og brus, noen satt og spikka på litt greier, mens skitpraten gikk som vanlig..... :thumb:

 

Neste møte blir 14. mai!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fjerna transportsperrer, fylt på olje og prøvestarta SilAir-kompressoren.

 

Jeg prøvde ikke å sprøytemale med den, men jeg kunne konstatere at den er svært stillegående. Det var noe ganske annet enn den gamle kompressoren min fra Clas Ohlsson, som bråker slik at jeg nesten må bruke hørselsvern. Jeg ser fram til å prøve å male, men først må jeg gjøre klar noe til males.

 

Takk igjen, Kjell Terje, for at du tok den med til Trøndelag for meg!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.