Gå til innhold
  • Bli medlem

Bil gruppebygg - pickup


Stian Svendsen

Anbefalte innlegg

Satt å så på samlinga mi, og fant ut at det egentlig var litt pickup der. Noe som man sjelden ser bli bygget.

 

Derfor tenkte jeg at vi kanskje kunne ta å samle oss rundt emnet pickup. Ikke som noe mot Skala eller annet, en litt løs deadline som sier høsten/starten av vinteren. Ingen premie. Kanskje en avstemming, der den med flest stemmer får lov til å skryte litt...

Sivil og militær om hverandre. På begynt eller nytt.

Det må bare minne om en form for pickup. Bil med fire hjul og plan. Men ikke truck.

 

Hva synes folket?`Innspill ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Kult at folk er med på dette. Noen militær folk som stiller opp med noe camo saker da?

 

virker som det er flere som ikke er helt klare enda.

 

Noen tanker om hvordan vi skal organisere dette? Spørre pent om en plass på forumet, eller at alle bare kaller tråden for noe med "Gruppebyg: Pickup"

Hvor mange er klare for å starte opp nå og bare la resten henge seg på?

For meg så gjør det ikke noe om vi lar fler komme til fornuften ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at folk er med på dette. Noen militær folk som stiller opp med noe camo saker da?

 

virker som det er flere som ikke er helt klare enda.

 

Noen tanker om hvordan vi skal organisere dette? Spørre pent om en plass på forumet, eller at alle bare kaller tråden for noe med "Gruppebyg: Pickup"

Hvor mange er klare for å starte opp nå og bare la resten henge seg på?

For meg så gjør det ikke noe om vi lar fler komme til fornuften ;)

spør pent om en plass i gruppebygg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker spennende  :shifty: 

Kanskje man kunne bygge en FORD P100 av en Sierra  :shifty:  Æhhhh.... not, blir nok noe annet men jeg er med jeg etterhvert :)

Må bare få ryddet plass på skrivebordet og få unna noen påbegynte saker så kommer det pick-up fra denne kanten her også

 

Svein Ivar :)

 

Hehe, Ford P100 ja. Artig sak det. Var det Oddbjørn jeg diskuterte modellbygging av denne med tro? Fant vel ut at en kan kanskje bruke fronten fra Taniya sin Sierra og chassis fra Esci sin Transit. Kassa kan kanskje komme fra Dodge D50en eller noe slikt.

Var faktisk en kar som dro rundt i nabolaget vårt på tidlig 90-tall med en slik en og solgte fisk. Fisken lå rett på planet, uten noen form for innpakning. Tror kanskje mattilsynet kunne hatt det morro med han karen der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

når starter byggingen?og avsluttes?

 

Vi begynner så fort vi har fått en plass.

Avsluttes, hva var det jeg tenkte på igjen da. Mot høsten. Kanskje ha NC som en naturlig deadline.

 

Mer for å se hva folk kan komme opp med.

 

 

Så til moderatoren, kan vi få et område for Pickup gruppebygg.

 

 

HUSK: Ikke bare sivile biler er velkomne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.