Stian Svendsen Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 Satt å så på samlinga mi, og fant ut at det egentlig var litt pickup der. Noe som man sjelden ser bli bygget. Derfor tenkte jeg at vi kanskje kunne ta å samle oss rundt emnet pickup. Ikke som noe mot Skala eller annet, en litt løs deadline som sier høsten/starten av vinteren. Ingen premie. Kanskje en avstemming, der den med flest stemmer får lov til å skryte litt... Sivil og militær om hverandre. På begynt eller nytt. Det må bare minne om en form for pickup. Bil med fire hjul og plan. Men ikke truck. Hva synes folket?`Innspill ? Quote
Terje Rønningbakken Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 har masse japse plukkopper jeg som kan brukes til dette så jeg er med Quote
Niclas.A.Gedde Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 etter sommeren så blir nok jeg med å jeg har nok å ta av ::)når det gjeldet temaet. Får kansje finne en som er påbegynt så jeg har en undsjyldnig for å få en ferdig Quote
Kjell Bråten Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 Litt mere ombygging har ikke vært så dumt. Har ingen pickup, og ikke gidder jeg å kjøpe, så da blir det litt ombygging og scratching. Jeg er med om jeg blir ferdig med noen andre prosjekter først!?? Quote
Stian Svendsen Posted May 15, 2010 Author Posted May 15, 2010 Høres bra ut gutter Kjell: Ombygging høres bra ut. Har en i tankene, som skal bli UTE. Men tror ikke det blir denne gangen. For meg står det mellom en ElCamino og en Chevy S-10 Noen fler som er med? Quote
Stian Høiby Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 kan da sikkert være med jeg,har da noen pickuper på hylla Quote
Kjell Terje Trones Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 Har allerede meldt meg på en GM A-body cbp på Modelers Haven, så her kan jeg slå to fluer i samme smekken med en 68 Elky..... Quote
Gaute Halsaunet Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 Joda, pickuper har jeg nok av jeg også så kan nok fort få meg til å begynne på en Dodge D50 bygd om til Mitsubishi L200 er jo et prosjekt som jeg har siklet på lenge. Quote
Marius Moe Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 Ikke dumt forslag,har 4 stk USA pick-up på hylla som har samlet støv i mange år. Quote
Jørn B. Svendsen Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 Jeg skal vel kunne grave fram en pick-up fra "påbegynte prosjekter". Kan vel hende at det blir en Ford .................................. Byggehilsen fra Fordman Quote
Svein Ivar Braathe Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 Virker spennende Kanskje man kunne bygge en FORD P100 av en Sierra Æhhhh.... not, blir nok noe annet men jeg er med jeg etterhvert Må bare få ryddet plass på skrivebordet og få unna noen påbegynte saker så kommer det pick-up fra denne kanten her også Svein Ivar Quote
Stian Svendsen Posted May 16, 2010 Author Posted May 16, 2010 Kult at folk er med på dette. Noen militær folk som stiller opp med noe camo saker da? virker som det er flere som ikke er helt klare enda. Noen tanker om hvordan vi skal organisere dette? Spørre pent om en plass på forumet, eller at alle bare kaller tråden for noe med "Gruppebyg: Pickup" Hvor mange er klare for å starte opp nå og bare la resten henge seg på? For meg så gjør det ikke noe om vi lar fler komme til fornuften Quote
Terje Rønningbakken Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 Kult at folk er med på dette. Noen militær folk som stiller opp med noe camo saker da? virker som det er flere som ikke er helt klare enda. Noen tanker om hvordan vi skal organisere dette? Spørre pent om en plass på forumet, eller at alle bare kaller tråden for noe med "Gruppebyg: Pickup" Hvor mange er klare for å starte opp nå og bare la resten henge seg på? For meg så gjør det ikke noe om vi lar fler komme til fornuften spør pent om en plass i gruppebygg Quote
Gaute Halsaunet Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 Virker spennende Kanskje man kunne bygge en FORD P100 av en Sierra Æhhhh.... not, blir nok noe annet men jeg er med jeg etterhvert Må bare få ryddet plass på skrivebordet og få unna noen påbegynte saker så kommer det pick-up fra denne kanten her også Svein Ivar Hehe, Ford P100 ja. Artig sak det. Var det Oddbjørn jeg diskuterte modellbygging av denne med tro? Fant vel ut at en kan kanskje bruke fronten fra Taniya sin Sierra og chassis fra Esci sin Transit. Kassa kan kanskje komme fra Dodge D50en eller noe slikt. Var faktisk en kar som dro rundt i nabolaget vårt på tidlig 90-tall med en slik en og solgte fisk. Fisken lå rett på planet, uten noen form for innpakning. Tror kanskje mattilsynet kunne hatt det morro med han karen der Quote
Stian Svendsen Posted May 28, 2010 Author Posted May 28, 2010 En siste sjekk før jeg ytrer ønske om en plass på forumet. De som er game, kan vel bare gi et kort hint her? Er jo liten vits om vi bare blir to tre stykker. Quote
Mats Moe Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 hadde vært gøy å blitt med. har en spessiell i tankene, samt den jeg holder på med Quote
André Kristoffersen Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 Im in 46 flatbed Chevy , large engine ... and loud in flat black , som kan finnes på indre veier i Østfold kan Quote
Oddbjørn Skripeland Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 Ok jeg er også med har akkurat startet en 41 Chevy Quote
Niclas.A.Gedde Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 Ok jeg er også med har akkurat startet en 41 Chevy Samme her Quote
Ronny Øygard Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 er ikke gruppebygg typen, men pickups er nice så her hopper vi på, og finner frem litt rust og stæsj Ronny Quote
Stian Svendsen Posted May 29, 2010 Author Posted May 29, 2010 Ok jeg er også med har akkurat startet en 41 Chevy Samme her Har en slik liggende jeg også, men det blir nok en El Camino. Og kanskje en ratrod fra skammenshylle. Men det virker jo som om folk er game. Quote
Stian Svendsen Posted May 29, 2010 Author Posted May 29, 2010 når starter byggingen?og avsluttes? Vi begynner så fort vi har fått en plass. Avsluttes, hva var det jeg tenkte på igjen da. Mot høsten. Kanskje ha NC som en naturlig deadline. Mer for å se hva folk kan komme opp med. Så til moderatoren, kan vi få et område for Pickup gruppebygg. HUSK: Ikke bare sivile biler er velkomne her. Quote
Arild Moland Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 Bare å klemme i vei folkens! NC som deadline høres bra ut. Så får vi se når den tida kommer om vi må la Skala 2011 spøke i bakgrunnen... Arild Quote
Recommended Posts