Kosti Eriksen Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 Jeg kan skrive under på det Jens Roger sier. Flott utført Starfighter. Det er et vakkert fly i mine øyne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Eckhoff Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Gratulerer! Godt du har kommet ut av byggetørken! Ragnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Hogga Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Bra jobba, Tormod! Det er slike jobber man vokser på som modellbygger, det neste prosjektet ditt kommer garantert til å bli "smooth sailing". Godt å se du er i gang igjen, gleder meg til å se hva du finner på neste gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted June 25, 2010 Author Share Posted June 25, 2010 Neste prosjekt ja.......det er flere ting som frister. Sliter litt med å velge mellom F-14, F-16 eller å gjøre ferdig noe som er påbegynt. Starfigtheren var et ork å få ferdig så jeg burde egentlig bygge et lett Tamiya sett for å oppveie for det. Kanskje det dukker opp en pakke i posten snart også med deler til noe............ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts