Gå til innhold
  • Bli medlem

Deltagelse og oppmøte


Håvard S. Nisja

Anbefalte innlegg

Et litt merkelig spørsmål:

 

Er det slik at man må møte opp på utstillingen for å delta med modeller på skala? Dvs (en hypotetisk situasjon): Jeg kan ikke møte opp (dødsfall i familien, må vaske håret, eller <sett inn favorittunnskyldningen>), kan jeg da sende med en kompis (eller hvis du ikke har kompiser: noen du har bestukket for å være vennen din) modellen(e), og den deltar på lik linje? Likeledes hvis man ikke hadde tenkt seg til denne konkuransen/utstillingen i utgangspunktet?

 

For dere som klarer å lese litt mellom linjene, så ligger det vel litt i kortene at jeg muligens ikke kommer til skala 2011, men det er jo lenge til, og ting kan jo forandre seg til den tid. Jeg vil jo gjerne komme... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting i mot dette iht. reglene, og det har vært gjort før.

 

Flott!

 

Men det blir jo lite sosialt for deg da ...

 

Hmmm, ja. Men det får bare våge seg... Får prøve å være litt mer sosial på de lokale møtene da heller.

 

Det var flere modeller som ble stilt ut med modellbygger "in absentia" på Skala 2010. Bare man betaler deltakeravgift så er vel alt ok.

 

Men penger skarr 'em ha!? ;)

 

Takk for svar folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.