Gå til innhold
  • Bli medlem

Medlemmer til SKALA2011-komitéen ønskes.


Anbefalte innlegg

Jeg smir mens jernet er varmt og momentet er oppe. Det blir mindre mas etter hvert.

 

Jeg kommer IKKE til å være leder av en Skala-komité, men prøver å få snøballen til å rulle ganske tidlig.

Vi trenger altså bidragsytere som er villig til å ta på seg ansvar for spesifiserte og avgrensede oppdrag i forbindelse med gjennomføring av Skala. Jo flere som tar på seg ansvaret jo lettere blir jobben. Et eksempel på et slik oppdrag er Atle, som år etter år har tatt på seg premier og premiering.

 

Eksempler:

 

- Public Relations - Sverre Melleby

- Leto-liaison - Kyrre

- Premieutdeling - Atle

- Skilting, merking og informasjon.

- Kontakt med foredragsholdere, reisebestilling osv.

- Lys på Leto

- Lyd på Leto - Martin

- Dommeransvarlig - Jens Håkon

- Navneskilt - Jan Andreassen

- Butikk-kontakt

- Foto - Leif

 

Det er bare å melde seg på.  :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har fått noen signaler om at folk vil ha slutt på forhåndsregistreringa, så tar jeg vel den til neste år også.

 

Men jeg trenger en som kan sitte sammen med meg i døra og lage/dele ut/stemple navneskilt når folk ankommer. Roar var veldig flink i år, men det gikk ut over andre oppgaver han også skulle ha gjort.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan påta meg vervet som lage/stemple/dele ut navneskilt oppgaven ved døra. Med god tid til skolering og kursing fra nå av og fremover skulle oppgaven være overkommelig. Mulig det vil gå utover fremdriften i modellbygginga, men litt må man ofre ;)

Kan sikkert også benyttes til oppgaver som putte støpsel i kontakt og sette opp plakat etc. når jeg først er der.

 

Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.