Gå til innhold
  • Bli medlem

Forhåndsregistrering, modellskjema osv.


Henrik Melvold

Anbefalte innlegg

Forhåndsregistreringen er nå stengt..

 

Det er satt av plass til 15 modeller. Har du flere enn dette, så fyller du ut skjemaet flere ganger, og vi syr sammen lista til slutt. Er du usikker på om modellen du vil registrere blir helt ferdig, så meld den på. Det er mye raskere for oss å stryke en modell, enn å taste den inn på nytt ved innsjekking.

 

NB! Modellspesifikasjonen som skal ligge sammen med modellen på konkurransebordet må være ferdig utfylt FØR du stiller deg i innsjekkingskøen!

 

Dette skjemaet kan lastes ned her:

 

PDF (14 Kb)

Word (43 Kb)

 

Modellnummer skal IKKE fylles ut. Dette fyller vi ut ved innsjekking.

 

Klasseinndelingen er den samme som i fjor. Skal du delta i 5-kamp, gir du beskjed om dette ved innsjekking på konkurransedagen.

 

Mvh Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Det er fremdeles en stund igjen, og det er plass til mange flere forhåndspåmeldinger. Vi har 6 byggere som har registrert seg så langt, men erfaringsmessig raser det på når deadline nærmer seg, og reservene med midnattsolje begynner å tørke ut hos folk.  :thumb:

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i første innlegget her et registreringa er åpen til midnatt i natt, men jeg tror ikke jeg kommer til å sitte klar for å stenge, så det blir åpent til i morra ca. midt på dagen. Om jeg husker det, så legger jeg ut en ny melding her litt før jeg stenger.

 

Og det er plass til mange flere. Vi ligger foreløpig ikke spesielt godt an sammenlignet med i fjor. Vi savner bl.a svenskene, som så langt glimrer noe alvorlig med sitt fravær.

 

Kom igjen - meld på!

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.