Henrik Melvold Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Her kommer info om fasiliteter i Letohallen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 Jepp, snøballen har begynt å rulle. De fleste har vel fått med seg at: SKALA 2011 arrangeres 26-27 mars, 2011 Som i år avhenger prisen på salen også til neste år av antall hotellrom som bookes i forbindelse med arrangementet. Booking av rom Først viktig info: • IKKE bruk online-bookingen. Den 26. mars 2011 er nemlig der oppført med ingen ledige rom. Det er fordi mange rom er satt av til nettopp oss! • Husk å oppgi at rommet bookes i forbindelse med IPMS/SKALA! Dere kan si dere tilhører ”IPMS-gruppen”. Booking av rom kan gjøres på følgende måter: • Book direkte på epost: resepsjon@letohallen.no • Book direkte på telefon: 63 95 91 00 Rommene koster kr. 945,- pr. døgn for enkeltrom og kr. 1095,- pr. døgn for dobbeltrom. Dette inkluderer frokost. Bespisning på lørdagen Vi fikk i år litt flere buffet-alternativer å velge i. Klok av skade valgte vi å skjære klar av pizzebuffet, til tross for at det ble bedyret at den skulle være forbedret denne gangen. Tilbudet i år blir variert varmrettsbuffet inkludert dessert og kaffe. Den koster kr. 195,- pr. person og betales i resepsjonen ved ankomst. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 Flottings da slipper man å ha med matpakke i år, en seriøs tanke...... i forhold til forrige års catering Her er det myyyyye som skal på stell ja. Bar er vel og bra sørg for at de ikke bare har 60% og gammel Oppland... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 ...men, men, jeg likte pizzaen i fjor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Hogga Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 [quote author=André Kristoffersen link=topic=10446.msg163969#msg163969 date= Bar er vel og bra sørg for at de ikke bare har 60% og gammel Oppland... Så lenge baren er stacka opp med nysila rødsprit og Upper ten er jeg fornøyd... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 [quote author=André Kristoffersen link=topic=10446.msg163969#msg163969 date= Bar er vel og bra sørg for at de ikke bare har 60% og gammel Oppland... Så lenge baren er stacka opp med nysila rødsprit og Upper ten er jeg fornøyd... En artig tanke er jo om alle tok med seg ei flaske med høyoktan, satt opp en bar i kjelleren og så hadde vi hatt litt av kvart. Stiller med Absint og "Phsyforbasor " en indiansk kokkos likør. Mulig skjenke reglementet ikke tillater slikt? Vi trenger en bar tender.. Geir? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Da lusker jeg med meg litt BambleHimkok og noe Metanolsprit fra en snill herremann i Sverige Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 [quote author=André Kristoffersen link=topic=10446.msg163969#msg163969 date= Bar er vel og bra sørg for at de ikke bare har 60% og gammel Oppland... Så lenge baren er stacka opp med nysila rødsprit og Upper ten er jeg fornøyd... En artig tanke er jo om alle tok med seg ei flaske med høyoktan, satt opp en bar i kjelleren og så hadde vi hatt litt av kvart. Stiller med Absint og "Phsyforbasor " en indiansk kokkos likør. Mulig skjenke reglementet ikke tillater slikt? Vi trenger en bar tender.. Geir? Jeg fortrekker Avgas 100LL... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 [quote author=André Kristoffersen link=topic=10446.msg163969#msg163969 date= Bar er vel og bra sørg for at de ikke bare har 60% og gammel Oppland... Så lenge baren er stacka opp med nysila rødsprit og Upper ten er jeg fornøyd... En artig tanke er jo om alle tok med seg ei flaske med høyoktan, satt opp en bar i kjelleren og så hadde vi hatt litt av kvart. Stiller med Absint og "Phsyforbasor " en indiansk kokkos likør. Mulig skjenke reglementet ikke tillater slikt? Vi trenger en bar tender.. Geir? Jeg fortrekker Avgas 100LL... Synes så absolutt at Pubben The Headless Airfix Aviator er en god ide skal for egen del medbringe Bölkstoff og kvotebasert jodlevann. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Kan sikkert oppdrive ein skvett elf Turbomax. Håper eg får med meg detta denna gangen. Knut-H edit:forvirring omkring kva år det var. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Skal på liv og død klare å få en overnatting der opp neste gang.. Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 blir nok ikke der så mye for på lørdan skal jeg til spektrum å se på Top Gear :praise: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 ...men, men, jeg likte pizzaen i fjor... Er det faen mulig?!?! Den pizzaen er den suverent verste maten jeg har satt tenna i på denne siden av årtusenskiftet. (Du snakker sannsynligvis om i år, selv om du sier "i fjor"?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Hva med den "sjøldaue kua" du spiste paa pub'en oppe ved Duxford da? Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Ja, den kokte kua i 2005 hadde jeg glemt. Takk for påminnelsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Håper det ikke blir like kaldt og så mye snø som sist.. Men ser man på været nå og samtidig så sier alle at det blir "tidenes kaldeste" denne vinteren levner jeg ikke stort håp om en bedre situasjon til neste år.. Men jeg er positiv til det motsatte er bevist ,) Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Men var Ja, den kokte kua i 2005 hadde jeg glemt. Takk for påminnelsen. Var pizzaen verre en den? Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Synetes selv at pizzaen ikke var så ille. Iallefall slik jeg husker den, men har selvsagt smakt bedre. Dette var dog ikke noe stort minus, syntes selv det var værre med temperaturen i lokalet der vi hadde utstillinga. Men jeg håper at det blir slik som sist at vi kan være i dette lokalet også på Lørdagskvelden for det var jo kjempegøy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Øygard Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Håper det ikke blir like kaldt og så mye snø som sist.. Men ser man på været nå og samtidig så sier alle at det blir "tidenes kaldeste" denne vinteren levner jeg ikke stort håp om en bedre situasjon til neste år.. Men jeg er positiv til det motsatte er bevist ,) Ed har du tenkt å tilbringe mye tid utendørs når du er på utstillinga?? jeg gikk inn når jeg kom og ut når jeg dro dagen etter Men litt mer varme i lokalet hadde vært koselig. Ronny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Vi tar mål av oss til å ha muligheten til å samles nede i lokalet på kvelden til neste år også. Vi utreder til og med muligheten for å få ølservering nede i hallen. Temperaturen får vi ta en løpende vurdering på underveis og heller be om mer fyring hvis mulig. Nå skal det jo sies at SKALA 2011 er en hel måned seinere enn i år, så det er jo et lite håp om at utetemperaturen og været generelt ikke er så fojævlig som det var i år. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Er det sånn å forstå at Letohallen ikke har bevertning/servering/rettigheter ? Eller er det andre grunner til at det blir medbrakt i søylehallen ? Eller er det bare meg ????? Har booket rom og lurer bare på hvordan lørdagen skal legges opp Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Vi finner vel på noe, Leif... Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Det er ikke lov å nyte medbragt nede i lokalet. Letohallen har alle rettigheter, men slik det var i fjor måtte drikkevarer kjøpes oppe i resepsjonen og eventuelt tas med ned. Vi vurderer ølservering nede i lokalet i år, men vi ønsker først å se hvordan det nye barområdet til Letohallen ser ut til å bli. De holder på å lage et mer helhetlig barmiljø oppe ved resepsjonen. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Hva med lys? Har det kommet forbedringer der i år? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Vites ikke, men heller tvilsomt. Tror vi fikk raska sammen det som fantes av slike løse henge-opp-lamper. Må selvsagt sjekkes opp når vi skal ha møte med Tone fra Letohallen. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts