Gå til innhold
  • Bli medlem

Fasiliteter i Letohallen (Overnatting, bespisning o.l.)


Henrik Melvold

Anbefalte innlegg

  • 8 måneder senere...

Jepp, snøballen har begynt å rulle.

 

De fleste har vel fått med seg at:

SKALA 2011 arrangeres 26-27 mars, 2011

 

Som i år avhenger prisen på salen også til neste år av antall hotellrom som bookes i forbindelse med arrangementet.

 

Booking av rom

Først viktig info:

• IKKE bruk online-bookingen. Den 26. mars 2011 er nemlig der oppført med ingen ledige rom. Det er fordi mange rom er satt av til nettopp oss!

• Husk å oppgi at rommet bookes i forbindelse med IPMS/SKALA! Dere kan si dere tilhører ”IPMS-gruppen”.

 

Booking av rom kan gjøres på følgende måter:

• Book direkte på epost: resepsjon@letohallen.no

• Book direkte på telefon: 63 95 91 00

Rommene koster kr. 945,- pr. døgn for enkeltrom og kr. 1095,- pr. døgn for dobbeltrom. Dette inkluderer frokost.

 

Bespisning på lørdagen

Vi fikk i år litt flere buffet-alternativer å velge i. Klok av skade valgte vi å skjære klar av pizzebuffet, til tross for at det ble bedyret at den skulle være forbedret denne gangen. Tilbudet i år blir variert varmrettsbuffet inkludert dessert og kaffe. Den koster kr. 195,- pr. person og betales i resepsjonen ved ankomst.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote author=André  Kristoffersen link=topic=10446.msg163969#msg163969 date= Bar er vel og bra sørg for at de ikke bare har 60% og gammel Oppland... :cheers:

 

Så lenge baren er stacka opp med nysila rødsprit og Upper ten er jeg fornøyd... :cheers:

 

En artig tanke er jo om alle tok med seg ei flaske med høyoktan, satt opp en bar i kjelleren og så hadde vi hatt litt av kvart. Stiller med Absint og "Phsyforbasor " en indiansk kokkos likør. Mulig skjenke reglementet ikke tillater slikt? Vi trenger en bar tender.. Geir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote author=André  Kristoffersen link=topic=10446.msg163969#msg163969 date= Bar er vel og bra sørg for at de ikke bare har 60% og gammel Oppland... :cheers:

 

Så lenge baren er stacka opp med nysila rødsprit og Upper ten er jeg fornøyd... :cheers:

 

En artig tanke er jo om alle tok med seg ei flaske med høyoktan, satt opp en bar i kjelleren og så hadde vi hatt litt av kvart. Stiller med Absint og "Phsyforbasor " en indiansk kokkos likør. Mulig skjenke reglementet ikke tillater slikt? Vi trenger en bar tender.. Geir?

 

Jeg fortrekker Avgas 100LL...  wOOt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote author=André  Kristoffersen link=topic=10446.msg163969#msg163969 date= Bar er vel og bra sørg for at de ikke bare har 60% og gammel Oppland... :cheers:

 

Så lenge baren er stacka opp med nysila rødsprit og Upper ten er jeg fornøyd... :cheers:

 

En artig tanke er jo om alle tok med seg ei flaske med høyoktan, satt opp en bar i kjelleren og så hadde vi hatt litt av kvart. Stiller med Absint og "Phsyforbasor " en indiansk kokkos likør. Mulig skjenke reglementet ikke tillater slikt? Vi trenger en bar tender.. Geir?

 

Jeg fortrekker Avgas 100LL...  wOOt

Synes så absolutt at Pubben The Headless Airfix Aviator er en god ide skal for egen del medbringe Bölkstoff og kvotebasert jodlevann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synetes selv at pizzaen ikke var så ille. Iallefall slik jeg husker den, men har selvsagt smakt bedre. Dette var dog ikke noe stort minus, syntes selv det var værre med temperaturen i lokalet der vi hadde utstillinga. Men jeg håper at det blir slik som sist at vi kan være i dette lokalet også på Lørdagskvelden for det var jo kjempegøy ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håper det ikke blir like kaldt og så mye snø som sist.. Men ser man på været nå og samtidig så sier alle at det blir "tidenes kaldeste" denne vinteren levner jeg ikke stort håp om en bedre situasjon til neste år.. Men jeg er positiv til det motsatte er bevist ,)

 

Ed

 

har du tenkt å tilbringe mye tid utendørs når du er på utstillinga?? jeg gikk inn når jeg kom og ut når jeg dro dagen etter :)

 

Men litt mer varme i lokalet hadde vært koselig.

 

Ronny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar mål av oss til å ha muligheten til å samles nede i lokalet på kvelden til neste år også. Vi utreder til og med muligheten for å få ølservering nede i hallen. Temperaturen får vi ta en løpende vurdering på underveis og heller be om mer fyring hvis mulig. Nå skal det jo sies at SKALA 2011 er en hel måned seinere enn i år, så det er jo et lite håp om at utetemperaturen og været generelt ikke er så fojævlig som det var i år.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er ikke lov å nyte medbragt nede i lokalet. Letohallen har alle rettigheter, men slik det var i fjor måtte drikkevarer kjøpes oppe i resepsjonen og eventuelt tas med ned. Vi vurderer ølservering nede i lokalet i år, men vi ønsker først å se hvordan det nye barområdet til Letohallen ser ut til å bli. De holder på å lage et mer helhetlig barmiljø oppe ved resepsjonen.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.