Gå til innhold
  • Bli medlem

Tilbakemelding på SKALA 2010 og til Letohallen i denne tråden.


Anbefalte innlegg

En ting jeg savnet - trofeet "Beste norske forbilde" ser ut til aa falt helt ut.  Er det forglemmelse eller ikke lenger oenskelig aa fortsette med dette?  Naar det gjelder trofeer og premier, saa kan det kanskje og vaere interessant aa opplyse om hvilke disse er og kriteriene sammen med klassene?  Gjerne et halvaar i forveien (minst) - tror det hjelper paa rekrutteringen til spesialpriser og trofeer.  

 

Skal bli spennende aa se reportasjen til Spencer fra Skala, og i den forbindelse kan det kanskje komme flere utlendinger.  Jeg hjelper gjerne til med aa oversette til flytende engelsk.

 

Den mini-demoen jeg holdt paa dekaler var i hvertfall givende, og interessant med direkte spoersmaal og svar.  Det blir mer uformelt naar man ikke har kamera og skjerm, og terskelen for aa stille spoersmaal blir lavere.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns navneskiltene var genialt, og jeg har jo enkelt og greit hatt en ekstremt veldig superduper god helg!

 

Når det gjelder høytaleren så er jeg enig. Den hørtes bare bort til Smallsize, og knapt da. Jeg foreslår minst to høytalere. En atmed speakeren, og en annen i andre siden, altså et sted hvor lastebilklassen var... Det hadde gjort seg! Og det med å få alle mini-demoene annonsert.

 

-Lasse  :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg savnet - trofeet "Beste norske forbilde" ser ut til aa falt helt ut.  Er det forglemmelse eller ikke lenger oenskelig aa fortsette med dette?  Naar det gjelder trofeer og premier, saa kan det kanskje og vaere interessant aa opplyse om hvilke disse er og kriteriene sammen med klassene?  Gjerne et halvaar i forveien (minst) - tror det hjelper paa rekrutteringen til spesialpriser og trofeer.  

 

Skal bli spennende aa se reportasjen til Spencer fra Skala, og i den forbindelse kan det kanskje komme flere utlendinger.  Jeg hjelper gjerne til med aa oversette til flytende engelsk.

 

Den mini-demoen jeg holdt paa dekaler var i hvertfall givende, og interessant med direkte spoersmaal og svar.  Det blir mer uformelt naar man ikke har kamera og skjerm, og terskelen for aa stille spoersmaal blir lavere.

 

Jens

 

Jeg er enig med Jens her. "Beste norske forbilde" er absolutt ett trofee som bør være fast på Skala i fremtiden.

Dette kan være det "sparket i ræva" som gjør at flere bygger norske forbilder. Også det at trofeer og spesialpriser

annonseres i god tid er viktig. Så kan vi implementere dette i registreringen og på skjemaet, slik at dommerene vet

om byggeren ønsker modellen sin vurdert for slike trofeer. Jeg var så heldig å få være med å dømme IPMS Norge

sitt trofee på Telford ifjor, og der må modellene være påmeldt før konkuransen, så fikk vi et skjema som fortalte

hvilke modeller vi skulle bedømme.

 

Happy modelling,

Ruben

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen svenske røster:

 

Jag vill också tacka för en suveränt trevlig helg och 26-27 mars låter ju toppen:) Hela tävlingen var mycket väl genomförd och vi hade det riktigt bra, jag och de andra grabbarna!!!

 

Så många tack, som sagt och hälsa gänget Mats:)

Mvh/Bengt Johansson

 

Underbart bra arrangerad tillställning! Självklart kommer jag att närvara nästa år också. Nöjd med ta mig tusan ALLT :)

 

Mvh

//Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen Bottolf fant frem men det var ikke GPSen  sin feil, ren sjette sans. Vi kjørte og kjørte på E6 en i tvilsomt vær og lysforhold.

Da parkerer vi foran det litt snodige " hotellet", ante meg med en gang at dressen kunne jeg la ligge i bilen :D Litt sånn her ...skal vi på danseband festival eller håndball cup, (for ordens skyld har jeg aldri vært på noen slike arrangementer). Hastig innsjekk på rommet som ikke var så gæli, bortsett fra fravær av  MINIBAR :doh:

Hvor er restaurantene ??? De finnes ikke, mat ??? .... sulten! ....forte seg ned til en såkalt bufee , det var  :pinch: :pinch: :doh: :doh: :doh: og så om det. ...... Etterpå kvalitetstid på rommet :cheers: :cheers:

 

Lett innlasting og fin hall for modellutstilling.

Åpen hele tiden mere eller mindre overveide innkjøp som følge av at det var åpent hele tiden :cheers: kjempe bra. Skal sørge for å ha strikket Marius genser neste gang, Spencer Pollard sliter med en lei innfluensa etter helgen har jeg skjønt......

 

Lørdag,   frokost :pinch::doh: :doh: :doh: :doh: ??? Hvor er eggene og bacon, brune bønner.... og alt annet som skal til for en suksess rik start på dagen?

 

 

Heldigvis har noen vett til å stenge oss dommere inne fra det som tidligere har vært et mareritt av sidekomentarer, modellvoktere "av sine egene klasser" forstyrrelser og lange ører....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagskveld, slapp heldigvis å smake på pizzaen :pinch::-X :-X. Tok " dagens" og den var nok noen hakk bedre enn det som blir servert French og Moland nede i Kongo fengslet. Det om det :pinch: :pinch:, fant fort frem noe som tok knekken på tungsinn ... og sammen med gode kamerater fant vi fort tonen der nedi hallen ;):cheers:

 

Kjempe messig at man kunne surrre rundt der utover kvelden.....

 

Når Norge hadde tatt sølv i curling var det på tide å legge seg. ....

 

Søndagen gikk greit og premieutdelingen var den raskeste jeg har opplevd, så jeg skjønner ikke kritikken mot at denne tok så lang tid.. ??? ???

 

Det som er sikkert er at dette er et show for og med modellbyggere , la din dama  og famile være hjemme, dette gudsforlatte stedet og Hotellets "ikke fasiliteter"  har ingen ting å tilby "ikke fullt så modellinteriserte"!

Fullt mulig at jeg stikker innom en tur neste år.....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.