Gå til innhold
  • Bli medlem

En siste sjekk før det braker løs - velkommen til SKALA 2010!


Kyrre Ingebrethsen

Anbefalte innlegg

Vi begynner fredagen med å hente foredragsholder Spencer Pollard og så går det slag i slag utover for oss som er involvert i arrangementet.

 

Oppkjøringa til Letohallen har nok vært i overkant spennende. Komplikasjoner har oppstått på grunn av lite rutine, noe har vært på grunn av mangel på kapasitet, noe har vært på grunn av et snev av motløshet. Men nå har vi kommet i mål med alle forberedelsene. Nå er det bare gjennomføringa som står igjen.

 

Jeg er overbevist om at dette blir bra, men det kommer til å kreve innsats, også fra de IPMS-medlemmene som kommer på Skala.

 

Lars på Hobbyland sa en gang at vi ikke må gi opp dette konseptet, og har vist dette med støtte som gir økonomisk trygghet til å gjennomføre de tiltakene vi ønsker. Med økonomiske hindringer ute av veien er det bare fantasien - og viljen i IPMS Norge - som setter grenser.

 

Siden jeg ikke tviler på viljen i gruppa (bare man blir presset litt), har jeg et håp om at vi med dette skaper et godt grunnlag for fremtidige Skala'er. Konseptet er født, og gradvis utviklet. Vi har ikke landet alle utfordringene, men vi har jomen meg kommet langt.

 

Velkommen til Letohallen på fredag/lørdag/søndag. Dette blir gøy!

 

Kyrre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohooo! Gjett om vi gleder oss! Satser på å bli ferdig til planlagt avreise cirka i 12-tida fra Trondheim. (Noe vi erfaringsmessig vet aldri skjer.... ::) Må bare spise frokost, pakke ned rundt 30 modeller, dra til dyrlegen og avlive to rotter, bygge ferdig den siste modellen, pakke ned litt klær, samle sammen og pakke  utstyr til lakkforedrag i morra. What? Me worry....?  ;D

Er dog ikke den i gjengen som ofrer mest for å dra denne gangen. John Arilds familie må klare seg uten vann i helga. Kan jo ikke drive å tine rør når man skal på utstilling......! :thumb::D

 

Og de som sal nedover omtrent samtidig med oss, og kjører Østerdalen, slå på tråden, så kjører vi convoi da vel! Breaker breaker, ten-four...!

(Tlf 90198161)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.