Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem ønsker å spise på Skala?


Kyrre Ingebrethsen

Anbefalte innlegg

Hei!

 

1. For planlegging av mat er det ønskelig å finne ut ca-tall for hvor mange som ønsker å være med på pizzabuffet sammen med oss andre lørdags kveld. Den koster 150,- og inkluderer salatbar.

 

2. Fredagskvelden kan de som ønsker det spise vanlig restaurantbuffet, med flere desserter, for 250,-. Er det noen som ønsker å være med på dette?

 

Skriv i denne tråden hva dere kunne tenke dere. Det er IKKE bindende påmelding!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på Pizzabuffet på lørdagskvelden. Litt usikker på fredagen enda, men kanskje der. Når er det på fredag?

Fredagen er ikke bestemt tidspunkt, vi er bare "normale" gjester den dagen. Jeg vil gjette på at vi fra styret ihvertfall kommer til å spise på fredagen også. Siden vi tross alt er der fra tidlig ettermiddag.

 

Kyrre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til den på Lørdagskvelden, på Fredagen vet jeg ikke. Det spørs på når vi klarer å komme oss nedover. Dette avhenger jo selvsagt i hvor mange kunstpauser vi har på veien :)

 

Det spørs vel hvor fort du klarer å løsrive deg fra de unge damene på kurset ditt..... ;)

Uansett så tror jeg at vi hiver innpå såpass med junkfood på vei nedover, at det bare er plass til litt Bölkstoff når vi kommer frem.... :shifty:

 

Men pizza på lørdag, det blir det!! :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.