Gå til innhold
  • Bli medlem

Åpent for ikke-medlemmer?


Håvard Houen

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Skala 2010 er selvfølgelig åpent for alle, men dere som ikke

er medlem i IPMS Norge må betale kr 20.- for å komme inn.

 

Åpningstider vil bli publisert når de er klar.

 

 

Takk for svar!

Kan man også delta på foredrag?

 

Inngangsprisen var forøvrig meget sympatisk.

 

Vi er sympatiske i IPMS Norge. ;) Jeg tror nok vi kunne sluppet unna med en høyere inngangsbetaling også, men vi har valgt å legge oss på et lavt nivå. Foredragene koster kr. 50,- i tillegg. Da kan du være med på så mange eller få du vil. Det som kommer til å foregå av smådemoer ute i utstillingslokalet er gratis ("Grunnkurs i modellbygging"). Egentlig er kr. 50,- alt for billig i forhold til hva du får for pengene, men, som sagt, vi er sympatiske i IPMS Norge. :cheers:

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ikke pris på foredragene i fjor?  ???

 

Det skulle vært det, men vi fikk ikke organisert det på en skikkelig måte. Derfor sendte vi rundt en sånn "tiggerkasse" under hvert foredrag. Så gikk vi også dundrende underskudd på fjorårets LU.

 

Men, kom an, 50 spenn for ALLE foredragene! Altså IKKE 50 spenn for hvert foredrag, men en pakkepris på kr. 50,- Det har alle råd til! vi snakker her om seanser av noen av de største og dyktigste "kjendisene" innen vår hobby (våre egne landsmenn Per Olav og Kjell Terje inkludert).

 

Vi burde egentlig tatt kr. 100,- eller kanskje til og med kr. 150,- Se på hva du får for penga da! Dette er'kke dyrt! :)

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann, rota litt rundt på div. lenker men fant ingen passende å spørre om dette på, så jeg hiver den ut her... hvordan er toleransen i IPMS for å ta med speilrefleksen...?!?

 

Det var da i sannhet et underlig spørsmål! Selvsagt har vi ikke noe imot at folk kommer og fotograferer. Vi driver ikke med noe som ikke tåler dagens lys i IPMS... ;) Jeg vi jo si at ethvert bilde som blir tatt representerer en PR-verdi for klubben og hobbyen. Hva var det egentlig som fikk deg til å spørre annet enn eventuelt ren høflighet (noe vi selvsagt setter pris på)? Har du vært på liknende tilstelninger tidligere og blitt nektet å fotografere? Det er i såfall rimelig sært i mine øyne.

 

Nei, bare kom med speilrefleksen din, du! Velkommen skal du være. :thumb: Er du ikke IPMS-medlem, koster det kr. 20,- å komme inn, og det inkluderer fri fotografering. :D

 

Kommer du fra et eller ennet tidsskrift eller annet media og skal ha bildene på trykk en plass, så si også ifra, så skal jeg utstyre deg med et navnskilt påført de du representerer. Da skal du slippe å betale i døra også.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med speilrefleksen jeg låner fra skolen. Skal nok ta noen bilder å sende inn til Tidens Krav, lokalavisa på Nord-møre!  ;D

 

Har jo vært på mange arrangementer som har forbud mot fotografi, og på noen få så er det forbud mot bare speilrefleks... Er det på grunn av den deilige lyden som kommer?  wOOt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med speilrefleksen jeg låner fra skolen. Skal nok ta noen bilder å sende inn til Lesenes Bilder, lokalavisa på Nord-møre!  ;D

 

Har jo vært på mange arrangementer som har forbud mot fotografi, og på noen få så er det forbud mot bare speilrefleks... Er det på grunn av den deilige lyden som kommer?  wOOt

 

Men lyden av speilrefleks (spesiellt de gamle speilrefleksene) er jo noe av kuleste lydene jeg vet om!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker for bra svar-respons...! Har blitt nekta før på liknende arrangementer ja, så måtte spørre først! Speilrefleksen ser så voldsom ut i forhold til et mobilkamera eller noe, så mange rynker litt på nesa pga. det tror jeg Lasse... Takker for invitasjonen Roar, og tro meg Nils jeg skal ikke røre...  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar med et bord,fototelt,stativ og lamper som står til fri disposisjon hele lørdagen.

Søndag har jeg en annen avtale så pass på å ta bilder lørdag.

 

Dog er det smart å henvende seg til byggeren av modellene så de kan løfte modellen inn i teltet selv.

 

Det gjorde ikke jeg i fjor og smæsja et fly :(

 

Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.