Gå til innhold
  • Bli medlem

Priser for bord/stands på SKALA2010


Roar Stensrud

Anbefalte innlegg

Greit, da banker vi det. Har du som privatperson noe å selge, så ta det med og betal en minstepris på kr. 50,-. Da får du en halv meter bord til disp. Det er en pris alle har råd til! Også er Anton sjef for dette opplegget. Det er jeg sikker på at kommer til å bli bra! :thumb:

 

Imidlertid skal Anton også dømme noen klasser i konkurransen, så det er en forventning at de som leier bordplass for å selge, hjelper Anton med å holde kontroll når han har behov for å forlate bordene for å gjøre andre ting.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anton får bestemme selv, men jeg ville anbefalt å begrense til hele eller halve meter. Lettere å regne med, man slipper rot med småpenger, og det er fremdeles billig.

 

Uansett er det gledelig at ungdommen står frem og tar ansvar!  :thumb:

 

Arild

Er helt enig med Arild her.

Greit, da banker vi det. Har du som privatperson noe å selge, så ta det med og betal en minstepris på kr. 50,-. Da får du en halv meter bord til disp. Det er en pris alle har råd til! Også er Anton sjef for dette opplegget. Det er jeg sikker på at kommer til å bli bra! :thumb:

 

Imidlertid skal Anton også dømme noen klasser i konkurransen, så det er en forventning at de som leier bordplass for å selge, hjelper Anton med å holde kontroll når han har behov for å forlate bordene for å gjøre andre ting.

 

R. :)

Har også tro på at dette blir bra, og ser det som en selvfølge at selgerne må hjelpe Anton når han har behov.

Konseptet er nytt for meg, men det ser veldig spennende ut. Gleder meg!! ;D:thumb::cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.