Henrik Melvold Posted January 23, 2010 Posted January 23, 2010 Fra 29. januar kl. 2300 til 30. januar kl. 0700 tar vår leverandør ned sine servere for vedlilkehold. Da blir det "mørkt", og forum og hjemmesider vil ikke være tilgjengelig i denne tiden. Henrik Quote
Einar Sandvik Posted January 23, 2010 Posted January 23, 2010 Da får vi bruke tida vi ellers ville brukt på forumet, til å bygge modeller i stedet. Einar S Quote
Henrik Melvold Posted January 23, 2010 Author Posted January 23, 2010 Da får vi bruke tida vi ellers ville brukt på forumet, til å bygge modeller i stedet. Einar S Hehe. Høres ut som en god plan. Jeg for min del skal sove den natten Henrik Quote
Einar Sandvik Posted January 24, 2010 Posted January 24, 2010 Da får vi bruke tida vi ellers ville brukt på forumet, til å bygge modeller i stedet. Einar S Hehe. Høres ut som en god plan. Jeg for min del skal sove den natten Henrik Det ser ut som en enda bedre plan. Einar S Quote
Recommended Posts