Gå til innhold
  • Bli medlem

Forhåndsregistrering Skala 2010


Arild Moland

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ja,

 

vi landa pent med begge beina og vel så det.

 

408 modeller fordelt på 70 byggere er nesten like mange modeller som totalt antall deltakende modeller på LU 2009. Så med forventning om en ikke ubetydelig andel modeller som registreres først når de kommer til Skala, så bør det bli mer enn nok å se på på konkurransebordene i år også.  :thumb:

 

Da ses vi i innsjekkinga på Skala i morra formiddag!

 

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fristen for forhåndspåmelding utløper ved midnatt i natt, står det å lese først i denne tråden. Jeg tviler dog på at jeg kommer til å sitte opp og stenge i natt, så de siste etternølerne har nok til i morra tidlig på seg. Jeg gir beskjed her når det er helt stengt.

 

Antallet forhåndspåmeldte begynner å ligne noe nå, forøvrig. Fasiten får dere i morra.

 

Arild :)

 

 

Øyh! Var jo stengt når jeg logga på klokka sju i morges jo!  :doh:

Valgte å gjøre ren de nesten tretti modellene jeg skal ha med nedover, da jeg så at forhåndsregistreringa kom til å være åpen til i morges.

Jaja, skal ha med bare fem i konkurransen, så det går vel bra i døra det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Oscar,

 

det er bare å møte opp med modellene dine og registrere deg når du kommer. Forhåndsregistreringa er "bare" til for å gjøre køen kortere. Registrering av modeller er mellom 10 og 12 på lørdag.

 

Husk bare å fylle ut modellspesifikasjonen som skal ligge sammen med modellen på bordet, før du stiller deg i kø.

 

Last ned skjema, fyll ut og skriv ut hjemme:

 

PDF (14 Kb)

Word (43 Kb)

 

eller fyll ut lappene når du ankommer i morgen.

 

Mvh Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.