Gå til innhold
Kyrre Ingebrethsen

NY plakat for SKALA 2010!

Anbefalte innlegg

Grei korrigering for oss som kjenner bakgrunnen. Men jeg tviler på om klædden vil være så fordelaktig for å få ikke-medlemmer til å ta seg et besøk. Dessverre.

Nils

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grei korrigering for oss som kjenner bakgrunnen. Men jeg tviler på om klædden vil være så fordelaktig for å få ikke-medlemmer til å ta seg et besøk. Dessverre.

Nils

Ein kan ikke gjera alle til lags. Dessverre kan konsekvensen være at flere svensker kommer og tar premier fra oss.  :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samma for meg, egentlig. Jeg kommer åkke som, enten det påstås å være  størst, minst, best, værst, smalest, bredest, høyest, tyngst eller mest miljøvennlig. Men jeg påberoper meg retten til å ikke delta med modeller i konkurransen.

Nils  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samma for meg, egentlig. Jeg kommer åkke som, enten det påstås å være  størst, minst, best, værst, smalest, bredest, høyest, tyngst eller mest miljøvennlig. Men jeg påberoper meg retten til å ikke delta med modeller i konkurransen.

Fordi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi?

Fordi jeg ikke har bygget noen modeller som er i nærheten av noen konkurransestandard. Derfor nøyer jeg meg med å stille ut mine modeller utenfor konkurranse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET har jeg vanskelig for å tro, Nils! Det du har presentert her er sånt jeg DRØMMER om å få til. Det viktigste er jo hva man selv føler i forhold til sin egen bygging, men jeg ville bare du skulle få vite hva jeg mener om modellene dine.  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg takker for skryt, dog jeg selv synes det ikke er helt rettmessig.

Hurricane-modell mm. skal jeg ta med. Men siden jeg har foreslått en Luftforsvaret SIG utstilling så føler jeg at jeg heller burde bidra med modeller der enn å fylle opp konkurransebord med modeller som jeg vet ikke vil nå opp i medaljestriden.

Nils

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi?

Fordi jeg ikke har bygget noen modeller som er i nærheten av noen konkurransestandard. Derfor nøyer jeg meg med å stille ut mine modeller utenfor konkurranse.

Javel, men da får vi ihvertfall se noen av modellene dine på SIG-bordet :thumb:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Diskusjonen kom litt på siden av emnet så jeg splittet emnet.

Ønsker du å diskutere "Ny plakat... " så kan du fortsette her i denne tråden.

Ønsker du derimot å diskutere hvordan konkurransene våre bør være i framtida kan du diskutere her

Kyrre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi?

Nils  :)

Thats the spirit Nils. Vi gjør det alle sammen, så stiller bare vinnere ut i klassene. resten stiller ut i ei mølje på diversebordet. Det skulle bli sånn rundt regnet 30 modeller til sammen i klassene og kroken på dørs for SKALA. ;D

beklager men jeg måtte bare. Ikke noe personlig, men jeg brukte kun ditt innlegg som en unskyldning til å uttale meg om saken :thumb:

Jeg bygger heller ikke konkurransemodeller akkurat nå, men kun fordi det er gøy. En ev. premie er en ekstra bonus, men ikke drivkraften for å bygge.  

Beklager til deg også Kyrre. En avsporing til, men jeg skal stoppe nå, så får ev. Nils kjeft for å fortsette med dette temaet her ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider