Heidi R.Ringstad Posted January 15, 2010 Posted January 15, 2010 Nå nærmer det seg utstillingen på Leto-hallen. Siden det er flere av oss koner/samboere som blir med gutta til Ungarn i april, håper jeg så mange som mulig av damene har anledning til å komme sammen på lørdagskvelden på Skala også. Samværet pleier å være veldig hyggelig under Skala (tidl.LU)-konkurransene. Det er og en gylden mulighet for oss jentene til å bli bedre kjent før vi drar utenlands Håper vi sees Heidi Quote
Atle Eriksen Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Fruen kommer oppover lørdags ettermiddag og blir over til søndag. Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Jeg har nettopp avtalt med Mark Attrill at han skal ha et lite lysbildeshow/kåseri, med anekdoter og slikt fra RAF-miljøet. Det blir både fly og bil, så forhåpentligvis vil det bli noe for enhver smak (Jeg vet ikke om panserfolket får noe). Uansett vil vi ordne til spising og slikt nede i konkurranse-lokalet, slik at vi holder oss samlet hele kvelden. Forhåpentligvis blir dette av en slik karakter at andre også ser at det går an å ha med sin bedre halvdel på kozetur i skogen (ved E6). Kyrre Quote
Jan Andreassen Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 (Jeg vet ikke om panserfolket får noe). Ka ! skal ikkje vi faa nokke ? :'( ... det naerme seg sjikane Alle skal faa! Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 (Jeg vet ikke om panserfolket får noe). Ka ! skal ikkje vi faa nokke ? :'( ... det naerme seg sjikane Alle skal faa! Panserskallene får Adam Wilder og Spencer Pollard hele resten av helga. Så bare bygg videre du (med kokoslim). Kyrre Quote
Terje Rønningbakken Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 gleder meg alt jeg er jo ikke lenge til nå Quote
Recommended Posts