Gå til innhold
  • Bli medlem

Har du husket å bestille hotell til SKALA 2010, 27.- 28. februar?


Kyrre Ingebrethsen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Da er det under to måneder igjen til konkurransen vår!

Den MEGET fordelaktige avtalen vi har gjort er at vi skal ha et belegg på minimum 50 rom. Hvis ikke må vi betale for leien av lokalet.

Derfor vil jeg oppfordre alle de som allerede nå med sikkerhet vet at de skal bo på hotellet den helga faktisk gjør bookingen nå, slik at vi kan få bekreftet at vi når målet vårt.

Det må nevnes at vi har hatt et belegg på 70-80 rom tidligere år, så vi regner jo med at dette skal gå i orden.

 

Jeg gjentar det som allerede er skrevet:

Letohallen Hotell utvidet høsten 2008 og har 101 moderne og hyggelige rom. Alle med dusj/ wc, flatskjerm TV og internett tilgang.  

Enkeltrom à kr. 845, -pr døgn og

Dobbeltrom à kr. 945, -pr døgn. Alle priser er inkludert frokost.

Booking foregår direkte til hotellet på tlf 63959100. Si at dere skal være med på IPMS-arrangementet!

 

I mellomtiden vil jeg også si at dere må huske å bygge litt modeller også.  :P

 

Mvh

 

Kyrre

Formann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ser ut til at det ikke er sikkert om hotellet har faatt med seg at man booker paa IPMS arrangementet, ville det vaert en tanke aa be hotellet om en liste over hvem som har booket paa IPMS, saa kan vedkommede sjekke i PMs form med deg eller Ruben eller en annen om de er notert?  Jeg har bestilt dobbeltrom, men jeg er sannelig ikke sikker paa om jeg er foert opp i tallet som IPMS maa oppnaa...

 

Naa er og flybillett og leiebil i boks.    Bare aa bygge modeller igjen...

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ser ut til at det ikke er sikkert om hotellet har faatt med seg at man booker paa IPMS arrangementet, ville det vaert en tanke aa be hotellet om en liste over hvem som har booket paa IPMS, saa kan vedkommede sjekke i PMs form med deg eller Ruben eller en annen om de er notert?  Jeg har bestilt dobbeltrom, men jeg er sannelig ikke sikker paa om jeg er foert opp i tallet som IPMS maa oppnaa...

 

Jens

 

Vi holder track på dette. 4 av 26 er ikke registrert som IPMS-folk. Det ordner seg når det nærmer seg. Vi går gjennom listene. Ingen trenger å gjøre noe med dette.

 

Kyrre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da kan jeg si med glede at vi har nådd det nødvendige antall rom for å få den gode avtalen med Leto. Det vil si at det er godt over 50 rom som er bestilt.

For de som IKKE har bestilt er det sikkert lurt å ordne rom nå uansett. Hvis det er annet arrangement på hotellet blir det plutselig tomt for rom ...

 

Kyrre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.