Atle Eriksen Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 .......Til de som ikke er snille gjelder ikke denne hilsenen. Quote
Guest Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 :) :)ser jeg ikke snill ut nå? 2 til for sikkerhets skyld. :) GOD JUL ALLE SAMMEN; SEES SNART PÅ LU :cheers: Roy Quote
Gaute Halsaunet Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Ja slike hilsner vil man ha God jul til deg også Quote
Kjell Terje Trones Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Har tydeligvis ikke vært snill nok jeg, for jeg så ikke snurten av hu der på julaften.... :'( Vel, vel, vi får prøve igjen neste år... Fortsatt god jul, og Godt Nyttår til alle...!! Quote
Håvard Faller Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Naa var det mange traader med jule- og nyttaarshilsener. Jeg oensker alle plastkollegaer en vel overstaatt romjul og et riktig godt og plastrikt nytt aar. Haavard Quote
André Kristoffersen Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Jeg drøyet litt med å svare da jeg var i tvil om jeg var snill Neida siden jeg ikke har vært i fengsel, drept eller skadet noen uskyldige, og fortsatt har samme dama, så kan det ikke ha vært så gæli lell. Godt nyttår til Atle og alle. http://i199.photobucket.com/albums/aa81/Peacekeeper_2007_bucket/sexy_hot_babe_happy_new_year_greeti.png[/img]] Bottolf ville gjerne ha med dette bilde til allmen glede. Quote
Recommended Posts