Ørjan Johannesen Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Hei jeg så nettop at jeg hadde fått en melding fra Kosti på forumet, den hadde jeg fått igår kl 7. jeg har vært innom forumet før nå og sjekket, men fikk ikke med meg at jeg hadde fått beskjed. Det jeg lurer på er om det finnes noen måte å få bedre varsling? Kanskje noe ala det de har på Zone-five, der kommer det opp et vindu med en gang du kommer inn på forumet som forteller at du har fått en ny beskjed. Ikke at det er så kjempe farlig at jeg ikke får svart på minuttet, men det hadde jo vært fint med litt bedre varsling enn det lille 1-tallet som står ved siden av mine meldinger. Ørjan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Det er mulighet å få en kopi av meldingen til din e-post, og der har man flere muligheter til popups og varslinger etc... Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Gå inn på profilen din. Der har du et menyvalg til venstre som heter "alternativer for PM" eller noe i den duren. Der kan du stille inn alt dette som Jan skriver om. Varsel på epost, popup vindu når du logger på osv. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan Johannesen Posted December 15, 2009 Author Share Posted December 15, 2009 Tusen takk det visste jeg ikke:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts