Gå til innhold
  • Bli medlem

Jungel Spitfire med fransk vri


Anbefalte innlegg

Det er naa sant, men det er forskjell paa fly og panser.  Om motoren stopper, saa staar man stille - et fly faller ned.  Og forskjellene mellom suksess og fiasko kan vaere haarfine.  Et lag med is paa vingene paa et fly kan vaere katastrofe selv om det ikke endrer vingeprofilen mye - for ikke aa snakke om vekten. Naa er ikke dette noe argument for at feltmodifikasjoner ikke finner sted paa fly - det gjoer de, men man maa tenke etter hva slags konsekvens dette har for aa si hvorvidt det er sannsynlig at det har forekommet eller ikke.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Bra!

Men det er ennå tid fram til SKAL(L)A for din Spit også, Andre.

 

Shit au, det gikk ikke denne gangen.  :'( Hadde håpet å bli ferdig men OL og noen små tabber/korreksjoner gjorde at jeg snublet på målstreken.

 

Jeg fikk lakkert de 2 gråfargene igår og fikk satt på tyggismaskering men tok ikke sjansen på noe lakkering, det ble noe seint.

maskeringCamo.jpg

 

Litt renhold i lakkboksen var også på sin plass, men i dag fyrte jeg opp kompressoren å fikk på siste lakkstrøk.

 

kamoFerdig.jpg

 

Det som gjenstår nå er litt klarlakk og dekalering/væring, men å brenne lyset i begge ender har jeg ikke lyst til på denne modellen. Den havner ikke på "skammenshylle" (forhåpentligvis)  ::)

 

Jeg får heller ta årets SKALA som en inspirasjonsboost å ferdigstille Jungelspiten i nær fremtid.

 

Vi snakkes imorgen  :thumb:

 

JR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.