Gå til innhold
  • Bli medlem

SKALA 2010. 27. - 28. februar 2010


Kyrre Ingebrethsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Er nok desverre ikke slik jeg jobber. Eneste muligheten jeg har til å opparbeide meg avspasering er på overtid. Og er ikke all verden å oppdrive av det for tiden. Men har noen verv som gjør a jeg i det minste har muligheten p.g.a møter, øvelser og slikt.

Kanskje vi må ha verneombudsmøter ganske ofte i tiden fremmover? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

 

Vi begynner å få på plass foredragsholdere til hele helga, så dette ligger an til å bli den mest spennende landutstillingen i historien. Det blir workshops og rene foredrag.

Vi regner med å få til begynnerkurs, barnemodellbygging (neida, ikke modeller av barn), samt hardcore-kurs for de som allerede har basisen inne. Det blir også i år eksperter fra både inn- og utland, og har fått bekreftet deltakelse fra et større modellmagasin, samt stand for en av europas store dekal-firma.

 

Detaljene kommer, men så tidlig er jeg skeptisk til å garantere noe som helst. Det har vist seg at mye kan skje i løpet av 3 måneder.

 

Gled dere - og spre det gode budskap!

 

Kyrre

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lagt ut en teaser andre IPMS foras. (Gøteborg, Stockholm(sverige) Danmark, UK, osv osv.

 

Sverre har gjort en jobb med å gi beskjed til hvert eneste fåkkings modellblad på denne siden av uralfjellene. Jeg mener at andre fora har fått beskjed, men vi kommer til å legge ut plakaten snart. Skal bare forandre litt på format osv.

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flott at folk bestiller seg rom!

 

Vi er nødt til å dekke 50 rom for å få den avtalen vi har inngått. Klarer vi ikke det, må vi betale vanlig leie. Så hvert hotellrom er med på å gi foreninga en fortsatt trygg økonomi.  :thumb:

 

Jeg vet ikke hvilken leiepris dere har avtalt, med og uten 50 bookinger, men IPMS Norge bør passe på rett i forkant av helgen å sjekke med hotellet hvordan de ligger an, slik at dere kan ev. ghost booke de rommene som trengs, hvis de kun mangler noen få bookinger for å nå 50. Hvis det blir aktuellt så kan kan kanskje disse rommene "videreutleies" rimelig til noen sene tvilere vi gjerne vil ha med på den sosiale på lørdag, som en påskjønnelse, eller premie eller noe. Bare en tanke. Jeg mener, hvis vi kan spare eksempelvis 10000 kr.i hall leie ved å leie 4 rom for 3500-4000 så har vi allered der spart penger.

Mulig at jeg skyter over (under) mål her og at vi er oppe i 50 rom allerede? I wouldnt know. Jeg vet også at noen har booket fredag også, bare så de ev. blir med i beregningen. (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder et øye med tallet og regner med at vi når fram. Er vel oppe i rundt 20 rom til nå - men det er klart - folk må bare fortsette å bestille rom, slik at vi kan slappe litt mer av ..

 

K

 

Jeg bestilte rom for lenge siden (på telefon) og oppgav IPMS i bestillingen, men så måtte vi gjøre litt endringer og ringte på nytt. Da var ikke IPMS nevn i min bestilling og jeg måtte be dem notere det. Kan dette gjelde flere enn meg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.