Gå til innhold
  • Bli medlem

SKALA 2010. 27. - 28. februar 2010


Kyrre Ingebrethsen

Anbefalte innlegg

SKALA 2010 blir arrangert 27. og 28. februar 2010, i underetasjen på Letohallen Messe og Konferansesenter.

 

www.letohallen.no

 

Overnatting kan foregå i hotellet og man kan gå på sokkelesten fra hotellrom til utstilling.

 

De skriver i tilbudet til oss:

Letohallen Hotell utvidet høsten 2008 og har 101 moderne og hyggelige rom. Alle med dusj/ wc, flatskjerm TV og internett tilgang.  

Enkeltrom à kr. 845, -pr døgn og

Dobbeltrom à kr. 945, -pr døgn. Alle priser er inkludert frokost.

Booking foregår direkte til hotellet på tlf 63959100.

 

Vi anbefaler at alle som skal overnatte booker rom så tidlig som mulig, slik at vi får en oversikt over hvor mange som kommer. Vi gjør oppmerksom på at tilbudet vi har fått på arrangementet avhenger av at vi booker et gitt antall rom, så vi kan si det slik at din overnatting vil være med på å sikre foreninga fortsatt god økonomi.  :thumb:

Det vil bli bespisning på kvelden til hyggelig pris, i konkurranselokalene. Dette vil vi også ha påmelding til etter hvert.

 

For styret,

 

Kyrre Ingebrethsen

Formann.

 

SKALA-2010_SENSURERT.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Pass deg så du ikke drar på deg en tre, fire dødsdommer ....

 

Nils

 

Jeg sender selvfølgelig ned mitt alter ego Bottolf  :cheers:  som klarer seg i de fleste situasjoner ;D Tror med letthet han som president kan gjøre "bavianlandet" om til en rettskaffen demokratisk nasjon ala Finnskogen og øvere Sandsvær. Nok tull ::)

Jeg kommer og har reservert rom, dette blir helt sikkert supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg så du ikke drar på deg en tre, fire dødsdommer ....

 

Nils

 

Jeg sender selvfølgelig ned mitt alter ego Bottolf  :cheers:  som klarer seg i de fleste situasjoner ;D Tror med letthet han som president kan gjøre "bavianlandet" om til en rettskaffen demokratisk nasjon ala Finnskogen og øvere Sandsvær. Nok tull ::)

Jeg kommer og har reservert rom, dette blir helt sikkert supert!

Jeg har slekt på Vegårshei og stiller gjerne med referanser til et Bottolf diorama,men må innrømme at de beste ideene kommer på et sent kveldsmøte på et hotellrom på lu.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var avgjørelsen tatt, søknad om permisjon hjemmefra innvilget, og ett stykk 3-mannsrom bestillt.  Vi kommer mannsterke (3 stk.) fra Salangen, må vel være prosentmessig rekord sett i forhold til antall innbyggere.

Tror faktisk vi skal klare å ha med oss noen ferdige modeller også...  ;)

 

Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at man har fritur, slik at man kommer seg nedover, eller skal man la laksen sulte ei helg ;) og legge skuta i kai for en slik begivenhet, spørs vel om ikke oppdretterene har en annen mening :doh: .

Har en plan om å delta hvis alt ligger til rette for det, det ser ut som det kan bli endel nordlenninger :thumb:

 

Oddvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.