Einar Sandvik Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Gratulerer med ferdig modell, som førstemann i gruppebyggingsprosjektet. Kjapt levert. Fin ble den også. Grønnfargen på norske etterkrigsspitfirere var muligens noe mer i retning olive drab, men dette er blitt diskutert i tidligere tråder, uten at det er oppnådd full enighet om saken. Jeg hadde nær sagt: som vanlig. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Steike bra, Olve Grattis som første mann ferdig i gruppebygginga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Gratulerer som foerstemann over maalsnoeret. Resultatet ble riktig saa presentabelt det. Var det Norseman dekalene du brukte? Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olve Dybvig Posted April 2, 2009 Author Share Posted April 2, 2009 Nei, brukte decaler fra Czechmaster settet Olvis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Olsen Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Kjapt levert. Pent ble det også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Flott modell, og flott kamo. En ting jeg lurer på, er det antennetråd fra halen til canopypinnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olve Dybvig Posted April 2, 2009 Author Share Posted April 2, 2009 Takker alle for hyggelige ord om min lille dings Thihiiii Ingen antennetråd på denne modellen nei. De sluttet visstnok med det etterhvert (tror jeg) Olvis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Hvidsten Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Flott spit, Olve! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Meget bra flott progresjon - heelt ferdig ble du også Med tanke på hvor liten denne er i 1/72 skala har du fått mye ut av lakkering teknikker gjerne forbeholdt større skalaer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Takker alle for hyggelige ord om min lille dings Thihiiii Ingen antennetråd på denne modellen nei. De sluttet visstnok med det etterhvert (tror jeg) Olvis Stemmer. IX skal ikke ha antennetråd. De hadde VHF-antenne i masta, så vidt jeg husker. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Spitfire Mk VB og tidligere spitfireutgaver, skal derimot ha antennetråder. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts