stian høiby Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Alt dere får se i kveld er det dere ville sett hvis jeg kjørte forbi dere på motorveien: et lite glimt av hekken nå om dagen,så hadde det vel verdt større sjanse for at du hadde sett baken på audien min,en at jeg hadde sett baken på den ferrarien der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Lekkert Skikkelig feit over hoftene den hingsten der Og når kommer avstøpningen for salg da ? Tar du imot bestillinger også kanskje Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Lekkert Skikkelig feit over hoftene den hingsten der Og når kommer avstøpningen for salg da ? Tar du imot bestillinger også kanskje Svein Ivar Det blir vel så fort han har silikonen i hus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semming Bråthen Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Fyflate.Den enden ble bare helt nydelig Hadde fortjent en roterende stand på LU denne her. Per Erik Hei Jens Roger Nydelig jobb. Du kan låne en roterende stand av meg (gammel Tamiya) hvis du ønsker. Semming Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted February 17, 2009 Author Share Posted February 17, 2009 Takk takk alle sammen håper live visningen lever opp til all rosen. Har fått på litt netting, speil og frontlys i kveld. Fikk tilpasset tynne acetat glass rimelig godt. Hadde litt problemer med sidevinduene, og siden tida begynner å bli knapp så har jeg bare lagd noen enkle halvåpne ruter. Blir ikke tid til å micro-mesh'e den her, så de små rusk som er der får være. Har vist fram langt dårligere finish enn dette tidligere. Får vise den fra fronten også da Kristal Clear'en er ikke helt tørka enda, så det er enkelte hvite felter langs kantene. Dette burde tørke klart, og da er det nesten bare en omgang med voks som gjenstår. Semming: Kanskje jeg skulle ta imot tilbudet på base, selv om jeg synes det er litt sånn publikumsfrieri og show-off Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Denne burde blåse de fleste av motorvegen og Ferrari bordet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Når jeg ser fronten på denne bilen så er jeg glad Ferrari ikke satte den i produksjon. Den har et sånt tåpelig lite smil og minner om en tegnefilmfisk med altfor liten munn. Modellen din ser ut til å fange former og proporsjoner bra. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted February 20, 2009 Author Share Posted February 20, 2009 Når jeg ser fronten på denne bilen så er jeg glad Ferrari ikke satte den i produksjon. Den har et sånt tåpelig lite smil og minner om en tegnefilmfisk med altfor liten munn. Modellen din ser ut til å fange former og proporsjoner bra. Jens TEGNESERIEFISK ? ? ? morromann (velkommen tilbake til moderlandet forresten... ser du skriver "å" ) Jeg liker egentlig ikke den originale F50'n noe særlig, og jeg synes faktisk den her er penere (samme hvor tåpelig den smiler) Tok imot tilbudet fra Semming, og har vært innom og lånt en klassiker av et roterende Tamiya display. Han fikk derfor også en liten "preview" på bilen, og han mener den må stille i egen klasse... sparkelklumpklassen Tenkte jeg skulle si meg ferdig nå, men støv synes så godt når en begynner å ta bilder Vel, har vært annerledes og gøy bygging. Begynte med et håpløst sett og la til en halv pakke Milliput og en 250 gram boks 2K sparkel. Er vel knapt 100 gram som sitter igjen på modellen Har lært en god del, og det er derfor mye jeg ville gjort annerledes hvis jeg skal gjøre det igjen. F.eks. så tror jeg det ville vært lettere å brukt et kvalitetssett som Tamiya sitt. Får ta med meg erfaringene videre til neste prosjekt... begynnte på en Daytona prototype konvertering for maaaange år siden. Kanskje på tide å få noe ut av det oppskjærte Enthusiast settet Skjer ikke så mye mer enn støvtørk med den her nå tenker jeg. Så her er endel bilder: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Hva kan man si? Man blir ikke imponert av å se den Man blir bare veldig, veldig imponert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Ser at forslaget mitt funka ja, jålebukk Er bare å ta med seg denne til Ferrarimodellbyggerklubben og si du skal være formann nå.Skal bruke litt tid på denne i helgen.Godt jobba. I ærbødighet Per Erik Karlsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Er bare å ta med seg denne til Ferrarimodellbyggerklubben og si du skal være formann nå. ...og til det valget har du definitivt min stemme også...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted February 20, 2009 Author Share Posted February 20, 2009 Fant en side med litt info om F50 som virker troverdig. Der står det følgende: The F50 was introduced in 1995 to celebrate the company's 50th anniversary. The car is a two door, two seat convertible with a removable hardtop. It has a 4.7 L naturally-aspirated 60-valve V12 engine Only 349 cars were made, one fewer than Ferrari estimated they could sell. This was, in the words of Ferrari spokesman Antonio Ghini, because "Ferraris are something cultural, a monument. They must be hard to find, so we will produce one less car than the market." The last ferrari F50 was produced in Maranello, Italy in July 1997. Ferrari developed the F50 GT, a prototype based on the F50 that was built to compete in GT1-class racing. The car had a fixed roof, large rear spoiler, new front spoiler and many other adjustments. The 4.7 litre V12 engine was tuned to generate around 750 bhp A custom made Ferrari F50 variant named the Bolide was commissioned by the Sultan of Brunei in 1998 and delivered in the same year. It used the F1 V12 engine but was completely redesigned due to the monocoque construction of the body on the F50. One car was produced in the coupe configuration. Very few images and no official performance statistics of the car are available. Juba juba... det er en 2 seter F1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted February 20, 2009 Share Posted February 20, 2009 Fisk eller ikke... jeg er veldig glad i fisk og denne her ble jo bare driiitlekker da Skal nok studere den godt i helga Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.