Gå til innhold
  • Bli medlem

IPMS Østlandet, 11 november


Roar Stensrud

Anbefalte innlegg

Ja, det er møte 11 november på Kjeller. Vi kjører, som sedvanlig, månedens modellbygger. I tillegg er det et par andre saker som må tas opp.

 

1. Kakabaking til julemøtet. Vi må jo ha litt ekstra på julemøtet. Kaker og gløgg er tanken, fremfor pølser og brus. Så vi håper noen er i stand til å fremskaffe noe god hjemmebakst.

 

2. Litt om organiseringen av konkurransen(e) på julemøtet. Vi bestemte oss forrige gang for å også kåre årets modell på julemøtet.

 

3. Generasjonsskifte i styret. Vi tre i styret føler at vi har gjort vår plikt for denne gang og ønsker å overlate styringa til friske krefter. Vi etterlater oss en klubb som har vokst og omsider har fått et lokale som virker stabilt, så det skulle være grei skuring å overta. Vi står året ut, selvsagt, men ved avholdelse av årsmøte (som jeg tenker vi satser på å ta i februar), håper vi å få på plass et nytt styre. Vi synes det er greit å si ifra om dette allerede nå, slik at folk får tenkt litt på om dette er noe de kunne tenke seg. Med så mange medlemmer som vi har nå, bør det være muligheter for å finne noen til å overta. Vi er mottakelige for forslag!

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer  :thumb:

 

 

 

1. Kakabaking til julemøtet. Vi må jo ha litt ekstra på julemøtet. Kaker og gløgg er tanken, fremfor pølser og brus. Så vi håper noen er i stand til å fremskaffe noe god hjemmebakst.

 

R. :)

 

Mente du hjemmebakst på denne møtte  ??? hvis blir det i desember, jeg tar kake med med meg  :thumb:

 

Nadir

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å ta med en modell til konkurransen om "månedens modell" under dekke av regelen om at i tvilstilfelle skal en modell bli kvalifisert fremfor å bli diskvalifisert. Det er Norsemannen som nå omsider er ferdig, for andre gang. Den ble første gang ferdig for ca. et år siden, men før jeg rakk å få den med på møte hadde vingen brukket. Den har siden stått skadeskutt på hylla. Men med SMW som stadig nærmet seg fikk jeg omsider somlet meg til sette i gang med å gjøre den ferdig, på nytt.

 

Nils  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ingen november deltagelse for min del, men dukker nok opp til julegløgg og diorama kake  :cheers:. Hvis alle solemerker slår til blir det også som listefyll  i "konkuransen"....... slå den wOOt !

 

Jan, som forøvrig drøyer'n inne i regnværet og har et halvt øye på kvinnefotball på TV. Ivar Hoff kunne ikke fått sagt det bedre: Ikke er det fotball, og ikke er det kvinnfolk  ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber for å få til en teoretisk mulig bytting av vakt i morgen kveld som faktisk kan gjøre at jeg stiller en mann i morgen..turnusen min har alltid vært slik at jeg jobber disse kveldene dere har møte men et mirakel kan skje i morgen ser jeg.

 

I så fall kan jo Henrik ta med det byggesettet jeg skal kjøpe så ordner vi det også i morgen.

 

Om jeg får kvitta meg med vakta da....  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.