Gå til innhold
  • Bli medlem

B.U.C.K. modellbilkonkurranse i Gøteborg 25/10-08


Terje Opsahl

Anbefalte innlegg

Selvsagt skal jeg til BUCK, er vel snart den eneste som har deltatt helt fra starten. Vi, Niclas og ? og jeg tar en dagstur som vanlig. Vi følger tradisjonen, og er på plass i Mölnlycke klokka 0900. Riktignok med lett slanket lommebok i år. Har nettopp kommet hjem fra USA. Skal gå igjennom innkjøpene i morgen, men er klar for ny tur igjen tidlig neste lørdag.

amerikahilsen fra Fordman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fa*n Ta gammle Volvoer >:( Da gikk denna turen fløyten å :pinch: Volvoen fra Rent A Wreck Streika i Strømstad etter å ha kjørt av ferja :doh:. så da var det bare å ringe Naf hjemme i Norge og ca 4 timer senere var Naf på kaia i Strømstad :thumb: Mens turen gikk luks til Hel*ete :'( Siste gang jeg leier bil fra Rent A Wreck for de lever opp til navnet :pinch:

 

 

Hilsen Terje

"Leier bil hos Avis eller Hertz neste gang"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fa*n Ta gammle Volvoer >:( Da gikk denna turen fløyten å :pinch: Volvoen fra Rent A Wreck Streika i Strømstad etter å ha kjørt av ferja :doh:. så da var det bare å ringe Naf hjemme i Norge og ca 4 timer senere var Naf på kaia i Strømstad :thumb: Mens turen gikk luks til Hel*ete :'( Siste gang jeg leier bil fra Rent A Wreck for de lever opp til navnet :pinch:

 

 

Hilsen Terje

"Leier bil hos Avis eller Hertz neste gang"

 

Nå har de vel faktisk plikt på seg til å skaffe deg en annen bil da, Rent A Wreck Trondheim gjorde det da SkiHeisen jeg leide spytta ut oljen sin litt utenfor Drammen.

Greit nok så tok det noen timer men de plikter å skaffe deg annen transport på lik linje med andre utleiefirmaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fa*n Ta gammle Volvoer >:( Da gikk denna turen fløyten å :pinch: Volvoen fra Rent A Wreck Streika i Strømstad etter å ha kjørt av ferja :doh:. så da var det bare å ringe Naf hjemme i Norge og ca 4 timer senere var Naf på kaia i Strømstad :thumb: Mens turen gikk luks til Hel*ete :'( Siste gang jeg leier bil fra Rent A Wreck for de lever opp til navnet :pinch:

 

 

Hilsen Terje

"Leier bil hos Avis eller Hertz neste gang"

 

Nå har de vel faktisk plikt på seg til å skaffe deg en annen bil da, Rent A Wreck Trondheim gjorde det da SkiHeisen jeg leide spytta ut oljen sin litt utenfor Drammen.

Greit nok så tok det noen timer men de plikter å skaffe deg annen transport på lik linje med andre utleiefirmaer.

Joda men da var turen allerede ødelagt :'( sa også det att de ikke hadde andre biler tilgjenglige for øyeblikket for en person med kun B i lappen :'(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fa*n Ta gammle Volvoer >:( Da gikk denna turen fløyten å :pinch: Volvoen fra Rent A Wreck Streika i Strømstad etter å ha kjørt av ferja :doh:. så da var det bare å ringe Naf hjemme i Norge og ca 4 timer senere var Naf på kaia i Strømstad :thumb: Mens turen gikk luks til Hel*ete :'( Siste gang jeg leier bil fra Rent A Wreck for de lever opp til navnet :pinch:

 

 

Hilsen Terje

"Leier bil hos Avis eller Hertz neste gang"

 

lite tips terje.. tror du skal holde deg til konkurranser i norge jeg  ;D dine reiser ut av norge ser uts om alltid det blir noe tull med på den ene eller andre måten  wOOt

 

ronny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var Atle, Niclas og undertegnede på plass i Drammen igjen rett før kl. 2200. Vi har hatt en fortreffelig tur til BUCK. Fin utstilling, og stort swap-meet. Mye vind, og tildels regnvær på hjemturen, men en flott dag. Tradisjonen tro med innlagt stopp på McDonalds på Torp ved Uddevalla, og harryhandel på Nordby-senteret på hjemveien. Lommeboka skal tømmes, fullstendig.

 

Og selvfølgelig ikke noe tull med bilen, for vi kjører FORD, som vanlig.

 

Sverigehilsen fra fordman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var Atle, Niclas og undertegnede på plass i Drammen igjen rett før kl. 2200. Vi har hatt en fortreffelig tur til BUCK. Fin utstilling, og stort swap-meet. Mye vind, og tildels regnvær på hjemturen, men en flott dag. Tradisjonen tro med innlagt stopp på McDonalds på Torp ved Uddevalla, og harryhandel på Nordby-senteret på hjemveien. Lommeboka skal tømmes, fullstendig.

 

Og selvfølgelig ikke noe tull med bilen, for vi kjører FORD, som vanlig.

 

Sverigehilsen fra fordman

 

;D:thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.