Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor er det nye lokalet IPMS Østlandet skal møtes i?


Anbefalte innlegg

Kantinen til Flyhistorisk på Kjeller.

Det er skiltet inn dit.Mener det står Småflyhavna på skiltet.Det er da logisk :D :D.

 

 

Vidar ;D

 

Men det står også et skilt der om at folk uten militær sikkerhetsklarering eller medlemsskap i Nedre Romerike Flyklubb blir bedt om å bråsnu, ta halen mellom beina og spurte hjem! Helt i din ånd, Vidar!

 

Anders  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere får beklage min sendrektighet med å informere og mitt generelle fravær fra forumet en stund (er det egentlig noen som har savnet meg? ::))

 

Det er endelig bekreftet at vi får leie lokaler av Kjeller Flyhistoriske Forening. Nærmere bestemt kafeteriaen nede på flyplassen. Har sev aldri vært der, men jeg skal nok finne det. Det rent praktiske rundt nøkler o.l. har jeg ennå ikke fått noe endelig svar på, men jeg antar at det bare er å komme. KFF sine folk holder jo på der nede hver tirsdag selv.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

 

Det skal være enkelt å finne. Det er ikke overalt man finner en diger rød nål stukket ned i bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

 

Hvis det er mulig å vise bilder på skjerm fra PC der så kan jeg ta med en minnepinne med bilder fra et pansermuseum.

Har besøkt Libertymuseet i Overloon, Saumur, Auto+Technik i Sinsheim og for et par dager siden det finske pansermuseet i Parola.

Hvilket museum det skal vises bilder fra overlates til eventuelt interesserte.

 

Her er noen bilder fra lokalene på Kjeller som jeg tok under flydagen der, driver og tekster bilder fra sommeren.

 

 

  Eders

Knut Erik

0KFFRdsc1290.jpg.1b2d35f5f9e7465895b5cb5744a1a220.jpg

0PilotKFFRDSC1292.JPG.0509b32d18fcac77607d3edba73c8f56.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den 12 august som er neste møtedag.

 

Jeg vet ikke om det er mulig å vise bilder fra PC på skjerm der. Jeg tror ikke det er mulig i selve kafeteriaen. Men såvidt jeg vet så er det en sal der slikt er mulig. Antar vi kan få låne den også hvis vi spør. Vi får bare ta første møte som en slags rekognosering. Og ta det videre derfra.

 

Men augustrunden av årets modellbygger skal vi selvsagt ha. :thumb:

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var å komme på dette møtet, men dessverre må jeg til Malmø og jobbe den uka.

Litt bittert. Spesielt siden jeg nå for tida går glipp av siste mandag i måneden i IPMS Rogaland og nå altså andre tirsdag i måneden i IPMS Østlandet.

Jaja. Jeg får nå med meg SC. Sjøl om det blir uten noe særlig egenprodusert annet enn to små barn.  :D

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var å komme på dette møtet, men dessverre må jeg til Malmø og jobbe den uka.

Litt bittert. Spesielt siden jeg nå for tida går glipp av siste mandag i måneden i IPMS Rogaland og nå altså andre tirsdag i måneden i IPMS Østlandet.

Jaja. Jeg får nå med meg SC. Sjøl om det blir uten noe særlig egenprodusert annet enn to små barn.  :D

 

K

Har vel en egen Klasse på SC for ting som ikke passer i andre klasser :shifty: Men spøk til side. hvordan fungerer dette Månedens bygger? sikkert dumt spørsmål men har jo aldrig vært der :'(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel egentlig ikke noe som heter "Månedens bygger", men derimot har vi en konkurranse som heter "Årets modellbygger", som strekker seg over (nesten) alle møtene i året. Kortversjonen er at man sanker poeng på hvert møte man stiller ut modeller, og så vinner den som har fått flest poeng gjennom året.

 

Regler og poengstilling finnes på hjemmesida vår:

 

http://www.ipmsnorge.org/index.php?option=com_content&task=view&id=128&Itemid=1

 

Men, det er vel gjerne sånn med de konkurranseivrige at det blir en del fokus på "etappeseire", og det er vel derfra "Månedens modellbygger" kommer fra. Det er opplagt stas å ha den modellen som fikk flest publikumsstemmer på et møte, eller være den som dro flest poeng totalt den kvelden.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.