Gå til innhold
  • Bli medlem

Grefvens Glue Galore. Motala Lørdag 28. Juni


Gjest bugace

Anbefalte innlegg

Gjest bugace

For noken er Telford, LU eller NC da stora målet kvart år.

 

For meg er detta da stora målet. At da er ein kompis som står bak, gjer meg ikkje objektive, men skitt au! ;)

Da er ei utstilling som dekker for "Crossover" byggarar, men da er mest bilretta. Pleier vær 400 +/- modeller totalt, og eit swap som kan bikka 25 selgara. På swapet kan du finna alt muligt, men 80% er nok retta mot bilbyggaren. Virago, Opema, Go Biten er vel dei tre store, i tillegg til 2-3 firma til, og ein hau av småselgara med alt slags nytt og gamalt. Alt frå enkeltdeler, til komplette sett selges.

Motala ligger midt i mellom Gøteborg og Stockholm, øst for Väteren/Väneren.

Denna Lørdagen kommer også Midtsommar rallyet innom Motala, og da passer så fint med utstillinga, for kl 1700, då er me fedige med premieutdeling, og pakking.

For dei som ikkje stressar heim, så finner me sikkert ein plass og spiser, i samen med "Greven" sjøl, etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrgh :'( jeg kommer meg ikke ned :'( mest sannsynelig fordi jeg ikke har frakt ned dit kommer meg over til strømstad men der stopper det :'(

tar båten fra Langesund :P men hjelper svært lita da jeg har moped :doh:. Ser for meg turen med iskassa bakpå (med modellene oppi) på Tempoen ned til motala wOOt (den har jo comet sett) men detkommer nok ikke til å skje :pinch: trur jeg da :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette  blir vel 3 gand  meg tor henning å  frank stapper  bil å henger  full av  plast å  cruiser  bortover til  motala er  skikkelig kjekk opplevelse    første  gang jeg var der  viste jeg ikke  hvor jeg skulle  gjøre av meg  var så mye å se på i alle retninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest bugace

Dit kunne jeg tenke meg å dra iår, der har me ikkje vøri før :thumb:

 

Fins det noe nettsted med klasseinndelinger osv for konkuranse iår ???

 

Tor Helge

Da er klasser for alt Tor Helge! Biler, lastebiler, stort og smått, fly, militært, figurer o.s.v. Skal komma fira finnar nedover. Dei, meg og mine kompissar(to eller tre), har ordna rom på http://www.gastgivaregarden.com/ i Borensberg. Her blir da grilling på Lørdagskvelden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dette hadde definitivt vært noe å fått med seg. TPMK goes Glue Galore anyone? ;)

 

 

Frister absolutt, men med mitt tilgjengelige budsjett, samt det faktum at jeg skal kjøre 100 mil i den andre retningen den 30, gjør at jeg nok må stå over...

Men før eller siden.......... :shifty:

 

Enig, engang må man nesten dra. Ikke bare at det er litt langt men det er enda lengre når man ikke har noen skikkelig tur bil heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde definitivt vært noe å fått med seg. TPMK goes Glue Galore anyone? ;)

 

 

Frister absolutt, men med mitt tilgjengelige budsjett, samt det faktum at jeg skal kjøre 100 mil i den andre retningen den 30, gjør at jeg nok må stå over...

Men før eller siden.......... :shifty:

 

Enig, engang må man nesten dra. Ikke bare at det er litt langt men det er enda lengre når man ikke har noen skikkelig tur bil heller..

har jo Merca da wOOt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde definitivt vært noe å fått med seg. TPMK goes Glue Galore anyone? ;)

 

 

Frister absolutt, men med mitt tilgjengelige budsjett, samt det faktum at jeg skal kjøre 100 mil i den andre retningen den 30, gjør at jeg nok må stå over...

Men før eller siden.......... :shifty:

 

Enig, engang må man nesten dra. Ikke bare at det er litt langt men det er enda lengre når man ikke har noen skikkelig tur bil heller..

har jo Merca da wOOt

 

Nå ja, ikke med 10 2'er feiler på EU :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå ja, ikke med 10 2'er feiler på EU :(" vel jeg øvelses kjørte i en bil til NC ifjor som hadde 6 2'er feil og 2 3'er feil og x antall 1'er feil så alt går  wOOt

 

 

Du om det, selv ville jeg ikke risikert å kjøre så langt i den bilen akkurat nå (Vi snakker 110mil kjøring). Dårlige bremser samt el-anlegg som ikke funker er ikke så veldig artig å ta meg seg langt.

Når en bil har fått 3'er feil så er det egentlig kjøreforbud på den og det er ganske streng straff om en blir tatt, slapp heldigvis unna med 10 2'ere og 4 1'enere på Heckflossen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå ja, ikke med 10 2'er feiler på EU :(" vel jeg øvelses kjørte i en bil til NC ifjor som hadde 6 2'er feil og 2 3'er feil og x antall 1'er feil så alt går  wOOt

 

 

Du om det, selv ville jeg ikke risikert å kjøre så langt i den bilen akkurat nå (Vi snakker 110mil kjøring). Dårlige bremser samt el-anlegg som ikke funker er ikke så veldig artig å ta meg seg langt.

Når en bil har fått 3'er feil så er det egentlig kjøreforbud på den og det er ganske streng straff om en blir tatt, slapp heldigvis unna med 10 2'ere og 4 1'enere på Heckflossen.

 

Jeg tviler på at den var på veien, men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bugace

Neste år, så kjøre eg 1303 bort! Skal få seg litt ekstra farger påført av "Grefen", sjøl. Tru da skal bli kjekke tur, garantera att da blir meir enn ein bil frå desse trakter som skal bortover då. Glede meg nesten meir te neste år, enn neste veka!! :doh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest bugace

Neste år, så kjøre eg 1303 bort! Skal få seg litt ekstra farger påført av "Grefen", sjøl. Tru da skal bli kjekke tur, garantera att da blir meir enn ein bil frå desse trakter som skal bortover då. Glede meg nesten meir te neste år, enn neste veka!! :doh:

kan jeg slå meg sammen da med min VW eller wOOt

Da går nok bra!!

Huff, har ombestemt meg igjenn, ang farge på Bobla. Korfor ska da vær så vanskeligt ??? I dag blei ho henta, så i natt er den framme i Kristiandsand. Prøvde start o og i dag, men startmotoren er dårlig. Drege rundt så vidt, men vil ikkje slå inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste år, så kjøre eg 1303 bort! Skal få seg litt ekstra farger påført av "Grefen", sjøl. Tru da skal bli kjekke tur, garantera att da blir meir enn ein bil frå desse trakter som skal bortover då. Glede meg nesten meir te neste år, enn neste veka!! :doh:

kan jeg slå meg sammen da med min VW eller wOOt

Da går nok bra!!

Huff, har ombestemt meg igjenn, ang farge på Bobla. Korfor ska da vær så vanskeligt ??? I dag blei ho henta, så i natt er den framme i Kristiandsand. Prøvde start o og i dag, men startmotoren er dårlig. Drege rundt så vidt, men vil ikkje slå inn.

Står en slik bil på en høgger i Risør da. Hvis du skulle trenge deler :thumb:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bugace

Neste år, så kjøre eg 1303 bort! Skal få seg litt ekstra farger påført av "Grefen", sjøl. Tru da skal bli kjekke tur, garantera att da blir meir enn ein bil frå desse trakter som skal bortover då. Glede meg nesten meir te neste år, enn neste veka!! :doh:

kan jeg slå meg sammen da med min VW eller wOOt

Da går nok bra!!

Huff, har ombestemt meg igjenn, ang farge på Bobla. Korfor ska da vær så vanskeligt ??? I dag blei ho henta, så i natt er den framme i Kristiandsand. Prøvde start o og i dag, men startmotoren er dårlig. Drege rundt så vidt, men vil ikkje slå inn.

Står en slik bil på en høgger i Risør da. Hvis du skulle trenge deler :thumb:

Startmotor, og vindusviskermotor!!!! Løp og kjøp Terje!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste år, så kjøre eg 1303 bort! Skal få seg litt ekstra farger påført av "Grefen", sjøl. Tru da skal bli kjekke tur, garantera att da blir meir enn ein bil frå desse trakter som skal bortover då. Glede meg nesten meir te neste år, enn neste veka!! :doh:

kan jeg slå meg sammen da med min VW eller wOOt

Da går nok bra!!

Huff, har ombestemt meg igjenn, ang farge på Bobla. Korfor ska da vær så vanskeligt ??? I dag blei ho henta, så i natt er den framme i Kristiandsand. Prøvde start o og i dag, men startmotoren er dårlig. Drege rundt så vidt, men vil ikkje slå inn.

Står en slik bil på en høgger i Risør da. Hvis du skulle trenge deler :thumb:

Startmotor, og vindusviskermotor!!!! Løp og kjøp Terje!!

Ringer han i morra :thumb:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.