Gå til innhold
  • Bli medlem

Møtet i mai i Trondheim plastmodellklubb.


Einar Sandvik

Anbefalte innlegg

Møtet pleier å være andre mandag i mai. Andre mandag i neste måned er 12. mai, som samtidig faller på andre pinsedag, som jo er en helligdag. Det gjør helga til ei langhelg, så spørsmålet mitt er: Blir det klubbmøte mandag 12. mai?  ???

 

Dersom møtet utsettes til mandagen etter, den 19. mai, så fall kan ikke jeg komme, men det er sjølsagt ikke noe hinder for å holde møtet da, kanskje tvert imot. wOOt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, dette har du søtten meg rett i. Det som er kjekt med 12. Mai er at det er helligdag men har butikkene åpne dagene etter så er jeg på jobb for 100% vil jeg nødig gå glipp av :)

Her tror jeg at O'store Plastsjef Slabbedask må ta en sjefsavgjørelse, han har kanskje noen eksamener og bekymre seg for i de tider også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jodda...! :P

 

Har to "E"'er og seks "E"-mapper som skal gjøres unna før 6/6, men plages jeg med nevneverdig over hvilepuls for det? Nope....! ;D

Plages faktisk mere med å være uten Honda-san når det for en gangs skyld er en finværsperiode her oppe....

(Honda-san gjennomgår litt kirurgi i åndedrettssystemet for tiden.... :'()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk snart ferdig med de ortopediske inngrepene på den blå. Gjenstår å få til riktig hudfarge, samt å få på plass masse innmat etterpå.

Kjøpe'n?

 

På CB'n må alle eksosventiler med styringer byttes...... :pinch:

 

Kjøpe ja...hmm...spørs på pris det. Skal jeg kjøpe en bil til må den nok være ferdig samt at jeg må kvitte meg med en annen en... :shifty:

Men det kan vi jo kanskje ta på møtet da? ;)

 

Ventiler fixes vel lettest hos Cylmo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.